H&M почав тестувати новий формат роботи магазинів: менше товарів, але більше одягу з лінійок «Trend» і «Premium Quality». Ціни на ці товари вищі. Наприклад, якщо зазвичай шкіряні куртки коштують близько 100 доларів, то куртки лінійки «Premium Quality» — майже 400 доларів.
Як зазначив головний виконавчий директор мережі Карл-Йохан Перссон, стоїть завдання продавати більше з меншими витратами і робити це економічно ефективним способом.
«Ми повинні підняти рівень якості в цілому — товарів буде менше, але представляти потрібно краще», — додав він.
Зміна концепції збільшить продажі і прибуток, зазначив керівник відділу розвитку бізнесу та онлайн-напрямку H&M Деніел Классон.
Нові підходи планується впроваджувати і в інших магазинах.