Як зазначається, учасники Саміту обговорили актуальні теми розвитку платіжних технологій у широкому контексті економічних і технологічних трендів та дії, необхідні для створення безшовного споживацького досвіду.
Особливо інтенсивними були інтерактивні дискусії щодо використання великих даних і перешкод для розвитку електронної комерції.
«З моменту першого Cashless Саміту в 2016 році ми реалізували в Україні низку успішних інновацій ‒ безконтактну оплату проїзду в наземному транспорті та метро, Google Pay, Apple Pay, GarminPay, працюємо над впровадженням QR-платежів», ‒ зазначив в.о. глави регіону СНД і Південно-Східної Європи, Visa Дмитро Крепак.
За його словами, з огляду на такі глобальні тренди, як зростання використання смартфонів для здійснення платежів і поширення інтернет-речей, одним з ключових завдань платіжної екосистеми є створення «безшовного» споживацького досвіду.
«Користувач хоче здійснювати оплату в тому місці і в той час, коли йому зручно, докладаючи мінімум зусиль. Мета Visa ‒ усунути будь-які складнощі для здійснення платежів, зберігаючи їх надійність і безпеку», — зазначив він.