За її словами, законопроекти №8487 і №8488 до другого читання або повністю нівелюються до нуля, або змінюється їх концепція.«Розглядати поправки до другого читання зараз на комітеті немає сенсу», — зазначила вона.

Южаніна повідомила, що до законопроекту, який стосується змін акцизного податку, подана 91 поправка. Більшість з них стосується зміни формули.

«Більшість поправок стосується зміни коефіцієнта віку або заміни його на коефіцієнт екології або понижуючих коефіцієнтів саме до коефіцієнта віку. З приводу базових ставок: базові ставки в 50 і 75 євро за тисячу куб см не мають особливих поправок», — зазначила вона.

Підбір кредитних карт з можливістю замовлення онлайн

Южаніна додала, що є поправки в залежності від об'єму двигуна — передбачене їх зростання вдвічі після 3 тис куб см.За словами голови профільного комітету, більшість поправок і пропозицій стосується того, щоб акциз звести до 200-300 євро.«Зовсім не ті суми, які запропоновані законопроектом в першому читанні», — зазначила вона.

Южаніна зазначила, що Мінфін тепер повинен зробити нові розрахунки по всіх пропозиціях і подати на розгляд комітету. «Тому вчора було прийнято рішення членами комітету, що ми звертаємося одним листом до всіх міністерств… про те, який з варіантів ми можемо підтримати», — додала вона.

Відповідаючи на питання, чи ведеться діалог з протестуючими власниками авто на єврономерах під Кабміном, Южаніна зазначила, що поправки від активістів також подані. «Вони зробили свою роботу. Зараз робота в комітеті не залежить від них», — сказала вона.

«Я думаю, що в кращому випадку, якби встигли всі міністерства відреагувати — то на наступному пленарному тижні буде розгляд на комітеті», — сказала вона, зазначивши, що в такому випадку розгляд в залі може відбутися на початку листопада.

Нагадаємо, в першому читанні законопроекти про нові правила ввезення в Україну автомобілів на єврономерах парламент прийняв на початку липня.

Законопроект №8487 пропонує встановити базові ставки акцизного податку для нового автомобіля з бензиновим двигуном об'ємом 1000 куб. см в розмірі 50 євро за одиницю і для дизеля — 75 євро. А визначення акцизного податку для кожного легкового автомобіля буде здійснюватися шляхом застосування коефіцієнтів до цих базових ставок. На коефіцієнти впливатиме об'єм циліндрів двигуна і вік авто.

Законопроект №8488 прописує штрафи за порушення терміну перебування авто на «евробляхах» в режимі транзиту.