«British Airways повідомляє, що інформація про кредитні картки не менше 380 тисяч клієнтів була „скомпрометована“ при крадіжці даних», — йдеться в повідомленні.
Атака торкнулася клієнтів, які використовували сайт ba.com і мобільний додаток авіакомпанії для бронювання квитків в період з 21 серпня по 5 вересня.
Також представники British Airways запевнили, що викрадені дані включають тільки інформацію за безготівковими розрахунками і не зачіпають паспортні дані клієнтів.
Внаслідок кібератаки хакери отримали доступ до персональної інформації і фінансових операцій пасажирів. В цілому мова йде про близько 380 тисяч транзакцій, які вчинили клієнти авіакомпанії.
«Порушення виправлені і сайт працює в нормальному режимі. Ми повідомили в поліцію і владі. Ми просимо вибачення за незручності, які викликав цей злочин. Ми піклуємося про дані наших клієнтів», — заявили в British Airways.
Авіаперевізник повідомив всім клієнтам, чия інформація потрапила до рук хакерів. Крім того, авіакомпанія закликає всіх, хто вважає, що його дані також були вкрадені, зв'язатися з фахівцями.