Він показує банки з самим кращим і гіршим рівнем обслуговування і те, як відгуки на «Мінфіні» змушують банки вирішувати проблеми клієнтів.
Кожен користувач, який написав і підтвердив свій відгук на «Мінфіні», може залишити контактні дані та заповнити заявку на вирішення проблеми.
Цей механізм уже працює. Банки почали вирішувати проблеми клієнтів вже під час закритого тестування сервісу, яке проводилося в липні.
За цей час Ощадбанк і ПриватБанк встигли закрити по 5 скарг, Форвард — 3, Монобанк — 2, ПУМБ, Укрсоцбанк і Креді Агріколь — по одній.
Згідно з відгуками, станом на 5 вересня, найбільше вирішив проблем клієнтів державний ПриватБанк — 22 з 81, друге місце розділили державний Ощадбанк і Альфа-Банк.
У Ощаду вирішено 18 з 44, а у Альфа-Банку — 18 з 42.
Замовити картки з доставкою можна у фінансовому супермаркеті Finance.ua: