Про це розповів виконуючий обов'язки президента «Київстар» Олександр Комаров, пише ЕП.
«По-перше, якість для нас — це святе. По-друге, якість — дуже суб'єктивне поняття. Навряд чи абонент вимірює 100 показників мережі, — він і не повинен, це ми робимо, причому як на мережі, так і на рівні абонента», — сказав Комаров.
«Ми дивимося на клієнтську якість в тому числі і за інтегральним показником NPS (Net Promoter Score). У нас NPS за результатами 2017 року — 25: це дуже хороший показник», — додав він.
За словами керівника «Київстар», основна причина зв'язку, що погіршився, це — обмін операторами своїми частотами.
«В рамках запуску 4G оператори обмінюються частотами і переналаштовують свої станції. Коли ми говоримо про технології 3G, то спектр частот, який ви віддаєте на неї, абсолютно впливає на радіус дії цієї мережі. Завантаження впливає на радіус дії», — говорить він.
«Все банально: в 3G чим вище навантаження, тим менший радіус обслуговування. І далі у вас виходить запуск безліміту як відповідь на конкурентні дії або необхідність перебувати в ринку. У вас зростає споживання: у Київстар — 140% зростання споживання data (даних — ред)», — заявив Комаров.
Топ-менеджер також назвав unlimited-пакети «смертовбивством для мобільної мережі».
«У нас були деякі чудові клієнти, які через нашу сім-карту утримували інтернет-кафе», — розповів Комаров.