«Банк Альянс є учасником програми „Бонус до депозиту“ з березня 2018 року. Кожен третій клієнт банку, який звернувся за оформленням депозитного вкладу, є учасником цієї програми. Саме тому ми оцінюємо її як досить перспективну», — зазначила Фролова.

За її словами, портали «Мінфін» і Finance.ua — одні з лідерів в Україні за кількістю відвідувань зацікавленої аудиторії у фінансовій і банківській сферах.

«Розмістивши інформацію про свої продукти і послуги на цих сайтах, банк безпосередньо доносить її потенційному клієнту. Традиційні рекламні канали зазвичай розраховані на більш широку аудиторію, і вартість залучення одного вкладника обходиться банку дорожче. При цьому Банк АЛЬЯНС пропонує вигідні умови розміщення коштів на депозити. Професіонали банку щодня працюють над удосконаленням депозитних послуг, простоти їх використання клієнтами та підвищення банківського сервісу. Це нам дозволяє ефективно конкурувати на ринку з банками-лідерами із залучення депозитів населення. Саме тому клієнти все частіше обирають Банк АЛЬЯНС для розміщення своїх заощаджень», — поділилася в.о. голови банку.

Нагадаємо, 4 роки тому портал «Мінфін» створив бонусну програму, яка вигідна і банкам, і вкладникам.

На сайті «Мінфіну» клієнти можуть оформити заявку на вклад у одному з банків – учасників програми. За це сайт гарантує надбавку до відсотків за депозитом в розмірі від 0,5% до 2% річних. Цей бонус «Мінфін» сплачує вкладнику з грошей, які отримує від банку за залучених клієнтів. Звідси назва програми – «Бонус до депозитів».

За підсумками шести місяців 2018 року «Мінфін» залучив банкам-партнерам 0,5 млрд гривень. Середній розмір вкладу складає 120 000 гривень. Це на 20% вище, ніж середній внесок в каналі «вовк-ін», коли клієнт просто приходить до відділення.

Оберіть банк з «Бонусом до депозиту»