Минулого тижня кореспондент New York Times Джек Нікас поділився в своєму Twitter графіком, в якому показано зміну вартості біткоїна й акцій Crocs за останній рік, пише НВ.

Графік показав, що, хоча максимальна вартість біткоїна протягом року була вищою, ніж вартість акцій Crocs, з точки зору довгострокових інвестицій акції взуттєвої компанії є більш цінними.

«Давайте віддамо належне пластиковому шевцю: за останні 12 місяців акції Crocs подвоїли свою вартість» — написав Нікас.

Видання нагадує, що біткоїн пережив серйозний сплеск ціни — майже до 20 тис. доларів в грудні минулого року — але криптовалюта продовжує вести себе непередбачувано.

Crocs зобов'язана багатьом своїм успіхам на фондовому ринку співпраці з дорогими модними брендами. Наприклад, в 2016 році взуття, що часто висміюється, з'явилося на показі шотландського дизайнера Крістофера Кейна.

Пізніше свою версію цього щоденного взуття випустив Balenciaga: крокси на платформі коштували 850 доларів і виявилися настільки популярними, що були розпродані повністю за кілька годин.

Нещодавній звіт, представлений торговим сайтом eBay, повідомив, що кількість пошукових запитів взуття Crocs в квітні становила 25 000, в тому ж місяці було продано майже 15 000 пар — це приблизно 20 пар щогодини.