Всі ці канали ведуть українські діти. Звичайно, рішення про покупку приймають батьки. Тільки вони куплять те, що хоче їх дитина, яка дивиться на YouTube різні скетчі, розпакування подарунків, влоги.

У каналу Miss Katy найбільша кількість підписників — 9,3 млн, а найбільший коефіцієнт залучення аудиторії за переглядами у каналу «Пізнавальни» — 2,522%.

Багато YouTube-канали з рейтингу входять в партнерську мережу AIR, яка допомагає їм вести комунікацію з брендами для реклами.

Заробітки з реклами: Канал Miss Katy в місяць може генерувати до 847 тисяч доларів, канал Mister Max — до 687 тисяч доларів, YouTube-канал Kids Diana Show — і зовсім до 1,3 млн доларів в місяць (дані доступні на сервісі Socialblade).

Коефіцієнт залучення аудиторії за переглядами (ER view) розраховується наступним чином: суму залучених у поста (лайки і репости) потрібно розділити на кількість переглядів і потім отриманий результат помножити на 100%. Для розрахунку коефіцієнта враховувалися показники за останній місяць: з 20 липня по 20 серпня 2018 року.