«За останній місяць в результаті великої кількості опадів, істотно почастішали звернення власників автомобілів у зв'язку з гідроударом", — говорить Володимир Стрільчук, менеджер технічного асистансу «КОРІС Україна».
Гідроудар — ситуація, коли при працюючому двигуні всередину потрапляє вода. Якщо під час руху автомобіля він в'їжджає у велику калюжу, то вода легко може потрапити в мотор через повітряний фільтр. Поршень в цьому випадку не зможе нормально працювати. Через це різко відбувається зупинка і стопор двигуна з характерним ударом. Чим вище були обороти двигуна, тим більше цей удар завдасть наслідків двигуну. При цьому пошкодження можуть бути досить серйозними, аж до капітального ремонту.
«За липень-серпень кількість звернень за страховими випадками з авто на 15-20% більше, ніж за аналогічний період минулого року», — зазначає Володимир Стрільчук.
Основні причини, за які страховикам доведеться платити: пошкодження авто градом, падаючими гілками дерев, стовпами, водою.
«Якщо говорити конкретно про гідроудар, то дане пошкодження стандартно не входить до переліку страхових ризиків. Виплата за гідроударом буде здійснена тільки в тому випадку, якщо це спочатку було прописано в договорі страхування», — уточнив фахівець. Страхові компанії пояснюють це тим, що гідроудар відбувається, як правило, з вини водія.
Рекомендація від фахівців «КОРІС Україна»: в складних погодних умовах краще не експлуатувати автомобіль. Однак якщо їхати все-таки довелося, то по глибоких калюжах варто їхати якомога повільніше. Бажано на першій передачі, з максимальною швидкістю 5 — 7 км/год., а найкраще об'їжджати глибокі калюжі.
Якщо все ж автомобіль затопило, не рекомендується його заводити та експлуатувати. Порада одна, евакуювати автомобіль до СТО там де проведуть розбирання і сушку всіх електричних блоків та інші необхідні процедури. Не забудьте також про мийку і хімчистку салону, так як накопичена в м'яких елементах салону вода, на третій-четвертий день, почне видавати неприємний запах і прискорить корозію кузова. Такий ремонт досить дорогий, тому краще все ж таки постаратися уникати подібних поломок.