«Київстар» хотів, щоб суд визнав недійсним рішення АМКУ в повному обсязі. Але в позові було відмовлено", — повідомила Процішен.
Нагадаємо, АМКУ наклав штраф на «Київстар» ще в грудні 2017 року.
«Оператор у своїй комунікації про умови тарифікації використовував три типи тверджень, в двох з яких зазначалося, що тарифікація „посекундна“. За фактом, це твердження помилкове — вартість повної хвилини розмови списувалася в першу секунду розмови», - заявляли тоді в регуляторі.
Після цього «Київстар» звернувся до суду і на початку березня було відкрито справу.
У прес-службі «Київстар» зазначили, що врахували рекомендації АМКУ і своєчасно вжили заходів, щоб зробити комунікацію більш зрозумілою для клієнтів.
«У той же час з метою підтвердження правомірності рішення АМКУ «Київстар» звернувся до суду з відповідним позовом. Рішення про подальше оскарження буде прийнято компанією після отримання повного тексту рішення суду», — зазначили в компанії.