Про це мер Києва Віталій Кличко заявив на початку засідання Київської міської ради.
«Ми вимушені зробити цей складний крок. Незважаючи на політичні рейтинги і спекуляції, яких навколо цього питання багато. Бо треба бути відповідальними і чесно говорити, що інакше нам не уникнути кризи у транспортній сфері столиці», – сказав Кличко.
З чим пов'язано підвищення: За словами мера, зараз комунальні транспортні підприємства працюють у збиток.
Куди підуть гроші:
- Отримані від підвищення тарифів кошти будуть спрямовані на розвиток транспортної інфраструктури, ремонт і закупівлю рухомого складу, підвищення заробітних плат працівникам комунальних транспортних підприємств.
- Також підвищення тарифів дозволить зменшити суми дотацій, які виділяються на покриття збитків підприємств транспорту.
«Останнє підвищення тарифів до економічно обґрунтованого рівня відбулось у лютому 2015 року. А у 2017 році – лише коригування окремих його складових. А тим часом у країні зросли тарифи на електроенергію – у 5,4 рази, вартість дизельного палива – у 1,5 рази, вартість шин – у 1,5 рази. Індекс споживчих цін за період 2015-2017 роки становить 183%», – додав він.
Разом із тим, зазначив мер столиці, через недостатній рівень заробітної плати як у «Київпастрансу», так і у «Київського метрополітену» недоукомплектований штат фахівців.
Так, «Київпастрансу» не вистачає однієї четвертої від штату працівників – там 2 434 незаповнених вакансії. «Київському метрополітену» дещо менше – у них на сьогодні 468 вільних вакансій.
Потребує також ремонту і рухомий склад київського метрополітену, яким щодня користуються у середньому півтора мільйона пасажирів. Також є потреба у придбанні нових вагонів та ремонті 13 станцій метро.
Нагадаємо, що з 14 липня вартість проїзду в міському транспорті Києва становитиме 6,3 грн — за умови користування проїзними квитками або безконтактною карткою, і 8 грн — за разову поїздку.
Раніше повідомлялося, що Антимонопольний комітет відмовився розслідувати підвищення цін на проїзд в Києві, оскільки це не входить в його компетенцію.