В повідомленні наголошується, що ПриватБанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карток.
«За даними СБ банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилань абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карток клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися за невідомими номерами з метою отримання персональних даних клієнтів», — йдеться у повідомленні.
За фактом шахрайських розсилань банк разом із операторами зв’язку оперативно заблокували номери шахраїв і передали інформацію до кіберполіції.
За попередніми даними, шахрайське розсилання велося зловмисниками із Запоріжжя.
Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, у тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.