«Члени президії отримали дослідження ситуації в сегменті ОСЦПВ за 2015-2017 роки. Статистика свідчить про те, що частота страхових випадків і збитковість цього виду страхування зростає, і до 2019 року всі страховики перейдуть на максимальний передбачений законодавством розмір страхової премії (вартість страховки), але навіть це не дозволить їм компенсувати збільшення розміру середнього збитку (страхові виплати)», — пояснив співрозмовник.

Видання зазначає, що згідно з дослідженням МТСБУ в 2015-2017 роках відбулося зростання збитковості і рівня страхових виплат до 35-40% від зібраних премій.

Рівень збитковості топ-20 найбільших автостраховиків в 2017 році склав 67,8%, в той час як у інших СК — 48,7%.

Як повідомив співрозмовник, для збереження інтересу великих гравців до цього виду страхування пропонується до діючих підвищуючих коефіцієнтів додати ще один, який буде прив'язаний до збитковості компанії.

Страховики з високою збитковістю зможуть підняти вартість страховки. А компанії, які демпінгують і платять підвищену комісійну винагороду агентам, але при цьому економлять на виплати потерпілим, будуть працювати з нинішніми коефіцієнтами.

Точний розмір нового коефіцієнта поки невідомий.