За словами Южаніної, нові ставки розраховані таким чином, щоб вони захищали країну від екологічної шкоди, якої завдають старі автомобілі.
Що нового: Зараз на новий автомобіль з об'ємом двигуна в 1,6 тис. куб. см акциз становить 427 євро, віком до п'яти років — 2 629 євро, понад п'ять років — 3 906 євро.
- за новий автомобіль з об'ємом двигуна в 1,6 тис. куб. см потрібно буде заплатити 150 євро, до п'яти років (Євро-5) — 300 євро, 2005-2009 роки випуску (Євро-4) — 750 євро, 2000-2004 роки (Євро-3) — 1 500 євро.
- за автомобілі стандарту Євро-2 доведеться заплатити 7 500 євро.
Ситуація на ринку: На території України незаконно перебувають понад 246,4 тис. автомобілів з іноземною реєстрацією.
- в 2017 році в Україну було ввезено понад 958,5 тис. транспортних засобів з іноземною реєстрацією, 209,6 тис.
- з них ввезені в режимі «транзиту», майже 748,9 тис. — в режимі «тимчасового ввезення».
Історія конфлікту: Восени в Україні відбувся черговий конфлікт. На цей раз пристрасті розгорілися через авто на іноземній реєстрації. Власники подібних авто використовували прогалини в законах, щоб уникнути сплати податку за розмитнення. Влада, у свою чергу, вирішила припинити цю практику.
Конфлікт розділив суспільство. Одні стали на захист власників, інші — на бік влади.