Про це в інтерв'ю «Мінфіну» розповів голова правління Укрсоцбанку й член правління Альфа-Банку Іван Світек.

Нещодавно Альфа-Банк представив чат-ботів в месенджерах Viber, Telegram та Facebook Messenger. Поки клієнтам доступні тільки базові функції Алли — бота, який вже довгий час приймає вхідні дзвінки в контакт-центрі банку.

«Алла постійно розвивається. Наприклад, в минулому році Алла навчилася під час дзвінка бачити неуспішні операції клієнта по карті і відразу пропонувати допомогу.», — розповів Іван Світек.

Незабаром чат-боти в месенджерах навчаться проводити перекази з картки на картку, а також надавати інші послуги.

За словами Івана Світека, Алла обробляє 99% дзвінків до контакт-центру. З них 36% — вона закриває сама.

«Показники розпізнавання мови дуже високі — більше ніж 94%. Коли в квітні Алла почала спілкуватися в месенджерах, то близько 75% звернень закрила самостійно» — стверджує Іван Світек.

Повне інтерв'ю читайте тут.