За словами відвідувачів торішніх подій, Лабораторія Онлайн Бізнесу – це необхідність для підприємців, які прагнуть до лідерства на ринку. Три дні поспіль спікери будуть ділитися зі слухачами актуальними способами просування бізнесу в інтернеті. Відомі теми виступів:
- Олесь Тимофєєв, засновник GeniusMarketing: “10 новинок інтернет-просування західного ринку і що впровадити у першу чергу".
- Катерина Микула, CEO Lamoda Україна і Білорусь: "Із digital в офлайн та навпаки”.
- Олексій Круміньш, власник агентства Krucream Communications: «Як підняти продажі в ресторані на 20 000 € за 10 днів, витративши на рекламу в Facebook лише 100 €».
- Георгій Соловйов, засновник найбільшої в СНД онлайн-школи англійської мови Skyeng.ru: «Реальний кейс, як ми за 5 років побудували інтернет-компанію вартістю 80 000 000 $».
- Максим Плахтій, засновник Karabas.com: «Побудова успішного онлайн-сервісу на прикладі реального кейсу квиткового оператора».
Повний список спікерів та тем доступний на сайті – gmsummit.me.
Щоб структурувати інформацію й направити учасників у правильне русло, Олесь Тимофєєв закриє захід із темою: «Як застосувати усі отримані знання та подвоїти продажі в наступні кілька місяців».
#ЛОБ18 вигІдно виділяється на тлі інших бізнес-подій. Відвідувачі отримують тільки практичні знання, які відразу можна впровадити. За статистикою GeniusMarketing, у кінці саміту у кожної людини з’являється в середньому близько 23 нових інструментів для просування бізнесу. З огляду на можливість навчатися в колі інших досвідчених підприємців, список можна поповнити ще на кілька десятків позицій.
«Світ змінюється. Зупиняючись у розвитку, підприємці надають конкурентам шанс піти на кілька кроків вперед. Лабораторія Онлайн Бізнесу – можливість наздогнати і, можливо, навіть перегнати лідерів ринку практично в будь-якій ніші», – каже Олесь Тимофєєв.
Дивіться офіційний видеозвіт з минулорічного івенту:
Встигніть застрибнути в останній вагон; бронюйте квитки на сайті #ЛОБ18 просто зараз.