Про це заявила аналітична компанія IBISWorld, пише «Інтерфакс-Україна».
Сукупні витрати зростуть на 1,7% у порівнянні з минулим роком і досягнуть $ 20,1 млрд. Як очікується, в середньому житель США купить у цьому році подарунки на суму $ 151,98.
Зростання пояснюється підвищенням рівня наявних доходів на душу населення, що дозволяє американців витратити на подарунки трохи більше, ніж в минулому році, відзначається в повідомленні IBISWorld.
Цього року частка тих, хто планує святкування Дня святого Валентина, підвищилася до 54,7% у порівнянні з торішнім рівнем в 53,9%, свідчать результати опитування Національної федерації роздрібної торгівлі (NRF).
Найбільш істотно зростуть витрати на ювелірні вироби і солодощі — відповідно на 5,4% і 3,1%.
За даними NRF, саме цукерки і шоколад є найпоширенішим подарунком на День усіх закоханих, їх планують купити 55% респондентів.
Окрім того, користуються попитом романтичні поїздки, квитки на культурні заходи, відвідування косметичних салонів і т.д. — їх хотіли б отримати в подарунок 42,3%. Однак мають намір зробити такий сюрприз усього 23,7% американців, які святкують 14 лютого.
Проте, витрати в даній категорії в 2018 році збільшаться на 3,1%, і на цей вид подарунків прийдеться більше чверті загальної суми святкових витрат.
У той же час в століття високих технологій знижується попит на традиційні листівки. У цьому році він впаде на 4% — до $ 710,2 млн.
За даними Hallmark, День святого Валентина є другим за величиною святом в році за обсягом куплених листівок з показником близько 144 млн.