Це відділення стало третім у мережі Райффайзен Банку Аваль, де разом із новим дизайном впроваджено і нову модель комплексного обслуговування клієнтів. У планах банку, у тому числі й на 2018 рік, — продовжити оновлення мережі не лише в Києві, а й в інших містах країни.
Голова правління Райффайзен Банку Аваль Володимир Лавренчук, вітаючи колектив оновленого відділення та клієнтів із відкриттям, зазначив: «Ми пішли шляхом створення нової концепції роботи з клієнтами, яка поєднує технологічність та наше бажання й можливість робити те, що ми любимо найбільше, — надавати клієнтам щоденні сервіси найвищої якості».
Шевченківське відділення №1 надає широкий перелік послуг юридичним і фізичним особам, у тому числі — преміум-клієнтам банку.
Запропонована модель комплексного обслуговування поєднує в собі можливість для клієнта обслуговуватися в одного персонального менеджера та отримувати перелік послуг, необхідних як підприємцю, так і фізичній особі. Зокрема, клієнти отримують спеціальну пропозицію – Smart.exe, що поєднує в собі поточний рахунок ФОП та пакет «Преміальний 3.0».
Кожен співробітник відділення зможе показати клієнтам як користуватися онлайн-сервісами банку, зокрема й у спеціально обладнаній digital-зоні.
Шевченківське відділення №1 працює з понеділка по п’ятницю з 9:00 до 18:00 без обідньої перерви. У його приміщенні розміщено також цілодобову зону самообслуговування із 5-ма банкоматами.
Райффайзен Банк Аваль зареєстровано 27 березня 1992 року, із жовтня 2005 року став частиною австрійської банківської групи Райффайзен Банк Інтернаціональ АГ. Станом на 30 вересня 2017 року РБІ належало 68,28% акцій банку, Європейському банку реконструкції та розвитку — 30%.
Широкий перелік банківських послуг надаються більш ніж 2,5 млн клієнтам Райффайзен Банку Аваль через загальнонаціональну мережу, до якої входять майже 500 відділень по всій Україні.