Представлений робочий прототип, по даним представників Renault, володіє 4-м рівнем автономності та використовує технології віртуальної реальності, повідомляє Хайтек.
Вперше Renault показала концепт свого безпілотного електрокара у вересні на автосалоні у Франкфурті. Тоді було оголошено, що в масове виробництво автомобіль надійде не раніше 2030 року. Але тепер, коли компанія представила робочий прототип, термін запуску робомобіля в виробництво пересунули на 2023 рік.
Автопілот 4-го рівня для прототипу Renault допомагала створювати компанія IAV. LG виготовила дисплей з технологією вигнутого екрану, heads-up (систему відображення інформації на лобовому склі без обмеження огляду) і електронний блок керування. Tomtom розробив карти і систему навігації, а Ubisoft взяв на себе віртуальну реальність в електрокарі.
Зовсім скоро автомобільним журналістам пропонуватимуть тест-драйви, також Renault запустить рекламну кампанію безпілотника. У промо-ролику електрокар дозволяє водієві пити каву в салоні, поки автопілот самостійно веде машину по дорогах.
Шолом віртуальної реальності перетворює сумну осінню сірість за вікном в яскравий літній день. А паркуватися SYMBIOZ може не в гаражі, а прямо у вітальні. Мабуть, щоб можна було заощадити на меблях, використовуючи автомобільні крісла в якості додаткових посадочних місць в будинку.
До 2022 року Renault планує випустити 8 нових електромобілів і 12 гібридних. П'ятирічний план компанії носить ім'я Drive The Future, в рамках якого Renault збирається витратити $18 млрд на дослідження і нові розробки.