«Повернути гроші за оформлення електронних проїзних документів у внутрішньому сполученні в період дії заборони можна в квиткових касах вокзалів України, а також за допомогою поштового відправлення», — йдеться у повідомленні прес-служби.

Як зазначили в УЗ, пасажири, які знаходяться територіально далеко від пунктів продажу (квиткових кас), знаходяться за межами держави або не мають можливості за станом здоров'я або з інших поважних причин звернутися в каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії Пасажирська компанія роздруковані квитки, а також заяву про повернення коштів.

При цьому, разом із заявою, в якій необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки, потрібно відправити довідки, що підтверджують, що пасажир не має можливості повернути квитки в касах з «поважних причин».

Це може бути, наприклад, довідка про тимчасову непрацездатність, підтвердження перетину кордону і т.д.

У компанії також уточнили, що заборона на повернення квитків через інтернет буде діяти з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року.

Нагадаємо, раніше «Мінфін» писав, що Укрзалізниця призупинила повернення квитків через інтернет.