Зловмисники атакували Uber в жовтні 2016 року. Дані, якими заволоділи хакери, включали імена, електронні поштові скриньки та телефонні номери понад 50 млн клієнтів Uber по всьому світу. Більш того, постраждали дані 7 млн водіїв.

«Інформація про пересування користувачів, номери їх кредитних карт, банківських рахунків, номери соціального страхування та дати народження не були завантажені в рамках цієї події», — розповіли «Мінфіну» в прес-службі Uber.

Скільки саме постраждало українців — невідомо. «На даний момент ми знаходимося в процесі інформування різних регулюючих та інших державних органів. Ми очікуємо проведення ряду обговорень з ними. До завершення цього процесу ми не можемо надати більш детальну інформацію », — стверджує прес-служба Uber.

При цьому Uber стверджує, що клієнти в безпеці. Після хакерської атаки, Uber вжила заходів по збереженню безпеки даних і закрив до них доступ для неавторизованих осіб. За словами прес-служби Uber, надалі компанія ідентифікувала хакерів і переконалася, що «викачані дані були знищені». Також Uber посилила контроль над даними.

За інформацією видання Bloomberg, Uber повинен був розповісти регуляторам та постраждалим про хакерську атаку. Але замість цього, компанія заплатила хакерам $100 000, щоб вони видалили дані та мовчали про витік.

Через цей інцидент, Uber звільнив главу служби безпеки і одного з його помічників.

«Цього не повинно було статися, і я не буду виправдовуватися за це. Я не можу змінити минуле, але я можу заявити від імені кожного співробітника Uber про те, що ми вчимося на наших помилках. Ми міняємо спосіб ведення бізнесу, ставлячи цілісність в основі кожного рішення. І ми докладаємо всіх зусиль, щоб завоювати довіру клієнтів », — відреагував на цю подію, головний виконавчий директор Uber Дара Хосровшахі в своєму пості.