Крок 1
У разі блокування податкової накладної, платник отримує квитанцію № 1 про припинення реєстрації в Єдиному реєстрі (далі — ЄРПН) податкової накладної/розрахунку коригування (далі – ПН/РК).
Крок 2
Далі платник ПДВ може подати фіскалам (протягом 365 календарних днів) в електронному вигляді пакет документів, до якого мають входити:
- таблиця даних платника податку (додаток до наказу Мінфіну України від 13.06.17 р. № 567) за формою J(F)1312302 (далі – таблиця);
- пояснення у вигляді повідомлення щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по зупинених ПН/РК за формою J(F)1312602 (далі – повідомлення);
- до повідомлення додаються копії документів у вигляді окремих додатків за формою J(F)1360102 у форматі PDF (розмір кожного додатка не повинен перевищувати 2 МБ).
Вичерпний перелік документів затверджено наказом № 567.
Таблиця, повідомлення та копії документів подаються тільки в електронному вигляді. Документи, представлені на паперових носіях, до розгляду не приймаються.
Крок 3
Інші документи, що підтверджують реальність операції і розкривають її сутність, платник подає за бажанням.
Крок 4
Після перевірки документів комісія ДФС України приймає рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН або про відмову в такій реєстрації. Платника інформують про рішення квитанцією № 2.
Реєстрація ПН/РК у ЄРПН здійснюється датою подання їх на реєстрацію.
Перебіг граничного строку реєстрації ПН/РК переривається на період зупинення їх реєстрації та відновлюється з дня припинення процедури зупинення їх реєстрації згідно з пп. 201.16.4 ПКУ.
Крок 5
У разі прийняття комісією ДФС України рішення про відмову в реєстрації ПН/РК платник податку подає (має право подати) скаргу на таке рішення:
- до комісії ДФС України з питань розгляду скарг протягом 10 календарних днів після отримання рішення комісії ДФС до постанови Кабміну від 04.07.17 р. № 485;
- до суду.