В рамках підготовки до конференції, організатор заходу, компанія BankOnline, за підтримки медіа-партнерів «Мінфін» і «Finance.ua» буде знайомити своїх читачів з новими проектами в області фінансових технологій, які нещодавно заявили про себе і зараз завойовують своє місце на ринку Україна і не тільки.
Хто вони, які рішення пропонують, в чому їх унікальність — про це ми розповімо в нашій рубриці «Учасники стартап-сесії FinTech Ukraine 2017». А познайомитися з ними особисто, дізнатися подробиці і віддати свій голос за найкращий, на вашу думку, проект можна буде 1 листопада на конференції FinTech Ukraine 2017.
OneKarma
Завдання, які вирішує проект:
Чи достатньо банку оцінювати клієнта тільки за залишками на рахунках і анкетними даними? Чи існує різниця у споживанні між чоловіками 30-35 років? І коли ж ви, нарешті, поміняєте телефон? На ці та інші запитання можна відповісти, використовуючи не так вже й багато інформації, а як – про це подбає платформа OneKarma.
Завдання: Як мерчанту дізнатися, що купують і «чим живуть» його клієнти за межами торгової точки? Як банку додатково монетизувати свою клієнтську базу?
Особливість проекту:
Використовуючи виключно транзакційні дані, на основі алгоритмів машинного навчання, OneKarma відтворює персональний профіль клієнта. Особливість платформи в тому, що вона аналізує не інтереси, а реальні покупки. На думку творців проекту, саме реальні покупки більш точно визначають споживчий профіль клієнта.
Кілька слів про проект:
OneKarma – це Data-driven платформа для аналізу клієнтських транзакцій. OneKarma визначає наміри клієнта здійснювати покупки, виходячи з його транзакційної історії та історій схожих клієнтів.
Люди:
Alexey Tsibilyuk (в минулому Голова IT-департаменту USB банку, голова відділу розробки в BitBank, а зараз – СТО у CashUp), Oleg Shram (в минулому розробляв стратегію розвитку для Safe Chats та IPAY, COO BitBank, зараз – CEO CashUp), Дарина Перемот (впроваджує машинне навчання у fintech проектах: OneKarma CashUp).