Як стверджують експерти «РеалЕкспо», такі показники заміського ринку побили антирекорд за всю історію спостережень. До цього найбільш непростим періодом для «загородки» був 2016 рік, коли продажі зменшилися на 37%.
Але, незважаючи на таку непросту ситуацію, на заміському ринку з'являються нові тенденції.
Перша тенденція — будинки на заміському ринку стають переважно одноповерховими. У минулому році одноповерхових будівель серед новобудов було всього лише 8%, зате в цьому їх вже близько 18%. Такий зліт популярності одноповерхових будівель експерти пояснюють тим, що, по-перше, будівельники економлять на зведенні будинків, а, по-друге, це дозволяє заощадити гроші при покупці. Адже одноповерховий будинок, в будь-якому випадку, буде менше коштувати, ніж двоповерховий або триповерховий.
Друга тенденція — без знижки не продаси. Покупці на заміському ринку зараз розбещені знижками від забудовників і не завжди погоджуються платити ціну, яка позначена в офіційному прайс-листі, приблизно в 25% угод покупцям надається невелика знижка — 3-8% від загальної вартості покупки.
Третя тенденція — терміни експонування зросли мінімум в два рази. У 2015 році переважна більшість лотів експонувалося максимум півроку. Однак вже за підсумками 2016 року понад 60% лотів на первинному ринку простоювали від семи до десяти місяців, а в даний час термін експонування того чи іншого заміського будинку становить 10-12 місяців.
Четверта тенденція — попит є тільки на новобудови. Зараз близько 95% угод купівлі-продажу, які укладаються на заміському ринку, відносяться до новобудов. А ось вдома на так званому вторинному ринку нікому не потрібні, продаж такого будинку може тривати і два, і навіть три роки. Головна причина — надлишок цікавих, оригінальних і, що найголовніше, доступних за ціною пропозицій на первинному ринку.
П'ята тенденція — падіння цін на найбільш престижних напрямках.
За матеріалами zagorodna.com