Відтепер, при зверненні до Контакт-центру не потрібно вслуховуватися у меню автовідповідача, щоб зрозуміти, у якому саме розділі знаходиться необхідна інформація, переходити в тоновий режим, подзвонивши зі стаціонарного телефона, або розблоковувати та вмикати клавіатуру під час здійснення дзвінка з мобільного. Система нового покоління вміє розрізняти голосові команди, тому клієнтові достатньо коротко назвати мету дзвінка і його автоматично буде з’єднано з профільним спеціалістом.

Як працює автоінформатор. Після дзвінка до банку клієнт почує: «Доброго дня! вас вітає Контакт-центр Укрсоцбанку. Скажіть мені, що вас цікавить?». Якщо вас цікавить:

— «залишок, заборгованість, сума мінімального платежу по кредитній або платіжній картці», необхідно сказати: «баланс по картці»;

— «сума заборгованості, дата та сума поточного платежу, сума останнього надходження по вашому кредиту» – «баланс по кредиту»;

— «активація картки» – «активувати картку»;

— «заблокувати вашу картку» – «блокування картки»;

— «оформити новий продукт у банку» – «оформити кредитну картку/кредит/депозит»;

— «інтернет клієнт банк для юридичних осіб Укрсоцбанку» – «клієнт банк»;

— «система BusinessNet» – «бізнес нет»;

— «створення ключа» – «перегенерація ключа».

Також у системі збереглися і сервіси автоматичного обслуговування:

1 – баланс по картковому рахунку;

2 – сума мінімального платежу по кредитній картці;

3 – повна сума до погашення по кредитній картці;

4 – баланс по рахунку Ощадний+;

5 – правила користування системою.

Нагадаємо, що подзвонити до Контакт-центру Укрсоцбанку можна за телефонами: 0 800 3000 90 (дзвінки з мобільних та стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні), +380 44 205 45 55 (для закордонних та стаціонарних дзвінків у межах України) і 332 (короткий номер для дзвінків з мобільних операторів Vodafone, Київстар та lifecell).