- перша зустріч з потенційними партнерами у своєму розпорядженні до співпраці;
- у людей відразу ж формувалося позитивне враження;
- образ був елегантний, без зайвої строгості, пафосу й показухи.
Грані між «бути добре одягненим», «надіти на себе брендові речі» і «випендритися» дуже тонкі, далеко не завжди фірмовий костюм забезпечує бажаний ефект, а речі іменитих дизайнерів виглядають відповідно бізнес обстановці.
Чи можна скласти діловий гардероб з одягу звичайних магазинів?
Всі знають, щоб річ сиділа і виглядала чудово, важливі крій і матеріал. Провідні бізнесмени шиють собі костюми або на замовлення, або підганяють по фігурі. Для українських офісних співробітників і підприємців — це розкіш. Який вихід можна запропонувати?
- Вивчити, який матеріал володіє потрібними властивостями: чи не лисніє, не мнеться, не покривається катишкамі, добре переносить прання.
- Підібрати фасони, які оптимально підходять під ваше статура.
- Визначити кольору і їх комбінації, які найбільш на-віч.
В інтернеті, на сайтах одягу, можна подивитися різні варіанти чоловічих і жіночих сорочок, спідниць, брюк, костюмів, ансамблі, способи обіграти ту чи іншу річ і подумати, які тенденції сучасної ділової моди варто включити в свій гардероб.
Найбільший вибір речей, в тому числі і офісного стилю, — на інтернет-порталах. Звичайно, це бюджетний варіант, тут особисто оцінити і приміряти одяг не можна, але цілком реально знайти одяг відомих виробників за доступною ціною.
Правила підбору ділового одягу
На перший погляд, все просто — стримані кольори, непомітні візерунки, мінімум декору, якісні аксесуари, ніякої дешевизни. Але, мистецтво поєднувати речі так, щоб наряд вийшов видатним і елегантним, освоюється не відразу, спочатку багато хто здійснює типові помилки:
- Купують костюми з темної тканини, а до них світлі сорочки — цей підхід в сучасному світі виглядає дуже нудно, він безнадійно застарів.
- Не надають значення деталям способу, які необхідні для того, щоб виділити офісний наряд з маси подібних і зробити вигляд його власника запам'ятовується.
- Намагаються купити одну дорогу річ, вважаючи, що вона компенсує недбалість іншого наряду.
- Підбирають все в тон, як правило, сірих або синіх відтінків, через що одяг зливається в одну пляму, перетворюючись в анти-презентацію.
Діловий костюм повинен нести посил, чіткий зчитування меседж свого власника. Невиразний, мішкувато сидить, негармонійний за кольором та складом речей наряд не тільки завдає іміджу істотної шкоди, він показує рівень і підсвічує домагання і амбіції людини.
Небезпечний і той перегин — набір з брендових речей: екстравагантних, яскравих і невідповідних один до одного. Діловий наряд повинен залучати, бути елегантним, а не пускати пил або кидатися в очі, особливо при відсутності вагомих досягнень в обраній бізнес сфері.
Резюме
Одягаючись на ділову зустріч, підберіть речі, які підживлюють вашу впевненість, прикрашають, відмінно сидять. Наряд повинен відповідати формату заходу і бути на рівні із зовнішнім виглядом партнерів.
Купівля гарного одягу — це одна з інвестицій в бізнес, яка принесе плоди; неминуча стаття витрат, яку важливо грамотно розпорядитися. І тоді, з моменту вашої появи, ваш образ буде працювати на вас, створюючи основу для сприятливого розвитку подій.