Конфлікт розділив суспільство. Одні стали на захист власників, інші - на бік влади. «Мінфін» вирішив опитати читачів, кого підтримують вони й тепер публікує результати. Діаграми інтерактивні та оновлюються в режимі реального часу. Тому, якщо ви ще не пройшли опитування, але хочете вплинути на результат, зробити це можна тут.
На колесах
Абсолютна більшість респондентів володіють автомобілем. Цікаво, що ці авто на українських номерах. На закордонних номерах їздить менше ніж 5%.
Законність
Більшість тих, хто пройшов опитування не хочуть купувати авто, використовуючи діри в законі. Причини у них різні. Одні, впевнені, що податки треба платити. Інші - побоюються юридичних складнощів. Також, є менш ніж 15% готових ризикнути та купити авто за сірими схемами, бо розмитнення обходиться занадто дорого.
Усюди проблеми
Проблема з авто на іноземних номерах є. У цьому впевнена більшість респондентів. Але «коріння» цієї проблеми вони бачать по-іншому. Трохи більше за 45% вважають, що проблема полягає в підвищеній аварійності та безконтрольності авто з іноземною реєстрацією.
Ще 12% не бачать ніяких проблем взагалі.
Поступки
Більше частина респондентів бачать вирішення проблеми в компромісі, мовляв: влада знижує податок на розмитнення, водії - платять його. Ще 32% упевнені, що водіїв необхідно покарати за всією суворістю. За те, щоб не штрафувати водіїв взагалі, висловилося менше ніж 6%.
Конфлікт
У разі жорстких дій влади щодо власників «євроблях», понад 47% встане на сторону чиновників. Чверть респондентів - підтримає протестуючих, щоб змусити владу піти на компроміс.
Без податків
Влада повинна знизити вартість розмитнення іноземних авто. У цьому впевнена абсолютна більшість респондентів. За бездіяльність виступає менше ніж 2%.