Завдяки ефективному зонуванню простору, а також системі електронної черги, наші клієнти обслуговуються вдвічі швидше і з максимальним комфортом.
«Мета Sky Bank — кардинально змінити уявлення українців про те, якими мають бути банківські продукти і сервіс. Нове флагманське відділення в Харкові спроектовано таким чином, щоб вирішувати фінансові питання клієнтів максимально швидко і якісно, навіть в найскладніших ситуаціях, — розповідає Костянтин Сєрьогін, Голова Правління Sky Bank. Незмінними залишаються надійність банку, яку ми доводимо своєю щоденною роботою вже понад 26 років, а також індивідуальний підхід, якого часто не вистачає клієнтам. Цієї осені ми також плануємо відкрити нове відділення Sky Bank в Києві».
На більш ніж 250 кадратних метрах нового відділення Sky Bank в Харкові розмістилися:
- Зона reception. Адміністратор зустрічає гостей безпосередньо біля входу і готовий надати коротку первинну консультацію і допомогу.
- Зона самообслуговування. Тут розташовані унікальний для українського ринку VTM електронне «міні-відділення майбутнього», а також електронний касир, який забезпечує максимально комфортне отримання грошових коштів.
- Зона обслуговування бізнес-клієнтів. Тут укладають договори на відкриття поточних та депозитних рахунків, на депозитарні послуги, оформляють зарплатно-картковий проект, а також підключення до системи Клієнт-Банк.
- Зона обслуговування фізичних осіб. Тут оформляють карткові продукти, депозитні рахунки, укладають договори на оренду банківських сейфів, а також на депозитарні послуги.
- Дві каси, в тому числі, для валютообмінних операцій.
- Комфортна зона очікування з м'якими меблями і столиками.