Мінфін - Курси валют України

Встановити

Гублять документи, змушують по 100 разів відправляти

2/5
gry2023-11-03 14:38:39
Обіцянки не виконують. Кожен день говориш з новим менеджером і все пояснюєш з початку. Виявляється, вони не можуть надати інформацію, бо немає документів і вони чомусь чекають. Хоч документи надсилав і в вайбер, і в телеграм. Дуже не задоволений. Якщо хочете витратити купу часу і хочете відчути на собі хамське поводження менеджерів, які ніколи нічого не знають, вам сюди — В НАЙШІРШУ В СВІТІ СТРАХОВУ GUARDIAN!!!
Гардіан
4 декабря 2023, 10:51
Шановний gry! Підписуючі договір про страхування, звертайте увагу, будь ласка, на алгоритм дій у разі настання ДТП. Звертаємо Вашу увагу, що всі документи Ви маєте надіслати ЛИШЕ на офіційну електронну пошту: lost@grdn.com.ua, а також заповнений бланк про настання події ОСЦПВ (автоцивілка), надіслати і на поштову адресу: м. Київ, вул. Саксаганського, буд. 96, 01032. Жоден інший канал не вважається офіційним і є лише консультативним. Тож не зволікайте, будь ласка, направте всі документи, що є у переліку за лінком: https://grdn.com.ua/straxovij-vipadok/ на пошту. З повагою — команда СК «ГАРДІАН»

Коментарі до відгуку - 4

Alina009Alina0092023-11-03 14:52:18
Шановний gry! Нам дуже прикро, що у вас таке негативне враження від спілкування з нашими менеджерами. Дозвольте виправити ситуацію. Справа в тім, що лише наша електронна пошта - lost@grdn.com.ua - офіційний канал для надсилання документів, тому вас і просять направляти документи саме на пошту, відповідно до узгодженного алгоритму дій у разі настання страхового випадку, який зазначено на сайті: https://grdn.com.ua/straxovij-vipadok/ Щоб ми змогли Вам допомогти, повідомте, будь ласка, номер Вашого договору. З повагою - команда ТДВ "СК "ГАРДІАН".
grygry2023-11-09 18:04:02
Вже виправили так, що зменшили мені страхову виплату. Дуже незадоволений!!! НЕ РЕКОМЕНУЮ НІКОЛИ НІ ЗА ЖОДНИХ ОБСТАВИН ЦЮ СТРАХОВУ https://grdn.com.ua/
grygry2023-11-09 18:12:30
Моє прохання надати інформацію про команію, що проводила ексертну оцінку та огляд мого авто після ДТП ЗРОЗУМІЛИ ПО-СВОЄМУ. Сказали, що менеджери НЕ можуть відповісти в телефонному режимі на це питання, бо НЕ мають даних. Сказали, що інформацію нададуть після того, як я напишу заяву їм на пошту. А в результаті замовили повторну екпертну оцінку і написали МЕНШУ СУМУ виплати. Тепер кажуть, що я сам винен. Я ж не казав, що сума мені не підходить, просто попросив надати мені додаткову інформацію. Це просто жах!!!! НЕ РЕКОМЕНДУЮ НІКОМУ страхову Гардіан https://grdn.com.ua/
Alina009Alina0092023-11-10 11:51:47
У зв’язку з тим, що телефоном неможливо ідентифікувати особу, що звертається, інформацію по розрахунках страхові компанії надають за письмовим запитом клієнта. Щодо ознайомлення з документами, то це можливо за попереднім записом та погодженням зі страховою компанією дати і часу в офісі компанії.
Відгук успішно відредаговано