Мінфін - Курси валют України

Встановити

Жахливий сервіс

2/5
Oleksandr182024-03-25 13:23:06
1. Складно додзвонитись на гарячу лінію. Часом ніхто не бере слухавку.
2. Можуть написати в чаті, що лікар перетелефонує. А насправді — ніхто не набере.
3. Було декілька випадків коли отримував дуже швидко відмову, але після уважного прочитання договору разом з працівниками страхової — рішення змінювали на позитивне.
4. Мобільний додаток потребує явного доопрауювання. Часто не можна зайти з першого разу.

Тому у мене погані враження як клієнта. Виглядає, що майже кожного разу потрібно випрошувати допомогу та довго доказувати, що по договору допомога повинна надаватись.

Не раджу.
Арсенал Страхування
25 марта 2024, 13:57
Написали вам в приватні повідомлення.
Уточніть ваш номер договору чи ПІБ для ідентифікації, щоб ми могли детально все перевірити та надати вам зворотній звʼязок.

Коментарі до відгуку - 0

Відгук успішно відредаговано