×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.5 |
USD | 39.35 | 40.05 |
Всі курси банку |
з картки зняло частинку коштів , проте я ніяких транзакцій не робив (питання вирішено)
Написав в підтримку, порадили перевірити підписки. Перевірив підписки, все по нулям. Все по шаблону, ну якщо не підписка то блокуйте карту. Навіть не здивувало що списало з карти яка була заблокована пів року тому, в застосунку її навіть нема. Тобіш мені перевипустили карту на нову, а старими реквізитами користується якийсь Леонардо, Дієго чи Джаконда з Італії. Я не ображений, але як так?
Термін оскарження не швидкий, на жаль, він займає від 45 до 180 днів. Згідно правил ДКБО, пункт 4.4.7. https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15112023.pdf
Зараз я бачу, ви зробили запит на закриття карткового рахунку. Якщо відповідь буде позитивною, потрібно буде знову вам відкрити картковий рахунок для повернення списаних коштів.
Я вже зафіксував запит по вам, і ми вже готуємося передати цей запит до МПС на оскарження.
Ваше питання буде під пильним моїм контролем. Як тільки буде нами отримана відповідь від МПС, я вас проінформую.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (2)
Херсонским сотрудникам Сенсе банка
Стараємось задля наших клієнтів.
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
кошти зависають
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙
З повагою, Андрій
Коментарі (1)
Співробітник банку Брус Яна м.Черкаси,30 Років Перемоги 29,(Епіцентр),відмовляється виконувать прямі свої обов’язки!
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
три місяці не можу оплатити борг загиблої рідної людини
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
На даний час питання вже вирішено, про що відписали вам в особисті повідомлення.
Була проведена зупинка нарахувань з дати смерті клієнта, штрафних санкцій по кредитним договорам не було нараховано
Також було сторновано суми по іншому кредитному договору.
Ми ще раз щиро вибачаємось перед вами за цю неприємну ситуацію, що склалась(
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (3)
Рэкет от банка при снятии личных спедств с карты RED 2.0
Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.
Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.
Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.
Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.
У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (8)
Альфа банк был лучшим
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (12)
Кольоровий Список Банку
• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (7)
Начислений процентов по кредиту
Для військовослужбових у нас є кредитні канікули.
Програма пільг діє згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14, пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
-призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Для того, щоб ми могли подати запит на припинення нарахування відсотків, а також для повернення раніше нарахованих відсотків ми маємо отримати від вас документи які підтверджують, що ви відноситесь до однієї з цих категорій.
З переліком документів які потрібно надати ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Без цих документів зробити ми це не зможемо, згідно Закону України😔
Надати документи ви можете:
— в нашому чаті у застосунку Sense SuperApp;
— на електронну адресу help@sensebank.com.ua;
— або ж у паперовій формі, звернувшись у відділення банку або надіславши поштою рекомендованим листом Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01)
І ми залюбки вам допоможемо вирішити питання💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Написати коментар
Бронь отеля с картой хамелеон
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.
Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉
Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.
Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙
Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (7)
Внимательно смотрите за категорией платежей
Хотілося б деталізувати що виникло:
1. При сплаті на Новій Пошті через їх термінал, оплата проходить як р2р-переказ, тому, на жаль, було використано ліміт на переказ. Змінити це ми не можемо, бо залежить від налаштувань терміналів пошти. Тому рекомендую перед майбутніми оплатами більш детально уточнювати у співробітників Нової Пошти;
2. При переказі з картки Хамелеон, завжди є табличка з попередженням про ліміт та можливу оплату сервісу за переказ. Як я розумію, ви провели оплату через термінал Нової Пошти карткою або за допомогою NFC, але там не було вікна-попередження (яке є лише у нашому застосунку) про комісію за переказ;
3. Ви писали, що колега з власного рахунку цей мінус сплатила. Але уточнивши в неї, я бачу, що було зафіксоване звернення на відшкодування та покриття цього мінусу. Тому це ж така нормальна практика для нас, коли ми можемо допомогти нашим клієнтам.
Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Коментарі (12)
Отзыв о работе агента чата sense bank Романа Полуяна
В чате работал Роман Полуян, который отвечал невпопад на мои сообщения, отвлекался, а потом и вовсе сказал что он ведёт параллельно несколько чатов поэтому отвечает вот так. Напомню обратилась я по по вопросу того что мне не приходят смс коды.
Роман Полуян вместо того чтобы мне помочь, по его словам «настроил новый функционал» и у меня удалилось приложение. Без предупреждения. Далее Роман Полуян сказал чтобы я зарегистрировалась там заново. Зачем-то. Но увы, Роман Полуян не продумав заранее (ну параллельно человек ведёт чаты, поверивши в свои интеллектуальные способности), забыл что смс мне не приходят. Далее Роман Полуян сказал мне скачивать вайбер чтобы код пришёл туда и я смогла исправить ту ошибку которую он мне создал. Приложением я не пользуюсь, но чужую тупость пришлось исправлять мне. Вайбер я скачала, заранее зная что это не поможет. В настройках то указано именно смс оповещения. И я была права. Роман Полуян сказал что теперь оповещения можно поменять в видео чате, начиная с 6:30 утра. Напомню на часах 01:18ч, вопрос срочный, я в чужой стране, проблема изначально в смс которые не приходят. Роман Полуян не только не решил мой вопрос. Роман Полуян создал мне новую проблему, которая не решаема технически и таким образом лишил банка клиента. Прошу руководство банка принять соответствующие меры к Роману Полуяну.
Так в чаті підтримки агенти спілкуються паралельно із кількома клієнтами, адже ми маємо доволі багато запитів на день.
Інколи агенти спілкуються одразу з п'ятьма клієнтами, і справа тут не в інтелектуальних здібностях, а в темпі роботи.
Відповіді вам надавались із максимальною затримкою до 10 хвилин, в більшості майже одразу.
У разі якщо ви закордоном і користуєтесь роумінгом, або ж закордонним номером, то можуть виникати проблеми з отриманням повідомлень. В цій ситуації для зручності клієнтів ми зробили можливість отримання повідомлень на Вайбер.
Тому, Роман дійсно перепідключив вам функціонал, для чого потім потрібно було перезайти в застосунок та підключити отримання смс на Вайбер через відеочат.
Зазначимо, що з нашого боку було перевірено, що смс повідомлення були успішно надіслані, та оператор підтвердив їх успішну доставку.
Ми лише надсилаємо повідомлення, тому насамперед вам необхідно звернутись до вашого мобільного оператора, та уточнити чи є якісь проблеми з їх боку.
Нам шкода, що у вас залишились негативні враження після консультування нашими агентами, ми намагались допомогти вам.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Прекрасна підтримка, ефективна 'та якісна допомога.
Ваш помічник Андрій 💙
Написати коментар
ЖАХ
Спробуйте, будь ласка, перевстановити додаток на вашому пристрої та повторити спробу реєстрації. У разі виникнення будь-яких труднощів, ви можете написати нам в чат з додатку або у наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання), де наші співробітники з радістю допоможуть вам.
З повагою, ваш помічник Андрій 💙
Написати коментар
Швидке вирішення проблем, розуміння зі сторони банку
Завжди чекаємо на вас в чаті підтримки як Хатіко :)
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Незаконе списання комісії
З приводу бота, то він закриває найпростіші питання клієнтів, а у разі допомоги ви завжди можете попросити перевести на оператора (але бажано це сказати кілька разів)
Анастасія, ваша помічниця
Написати коментар
Доверенность на получение депозита
Нотариальная доверенность внесена в гос реестр, однако сотрудники в отделении банка, и операторы на горячей линии утверждают, что данную нотариальную доверенность надо мне подтверждать в телефонном режиме каждый раз, как доверенное лицо будет обращаться в отделение банка за получением денежных средств. Возникает вопрос, правомерны ли такие действия банка и на каком основании требуется многократное подтверждение доверенности
Дана перевірка відбувається одноразово.
Якщо ви плануєте здійснювати видаткові операції, потрібно отримати погодження для видаткових операцій за нотаріальною довіреністю.
Якщо дане погодження отримане, то при кожному наступному знятті коштів погоджувати додатково нічого не потрібно, якщо довірена особа не змінюється або ж термін дії довіреності не минув.
У вашій ситуації, дійсно не потрібно було підтверджувати довіреність кожен раз.
Дуже вибачаємось, що так сталось 💙
Ми впевнені, що в майбутньому більше таких проблем не буде😔
Адже вже пропрацювали з колегами даний момент та передали інформацію на всі відділення для уникнення подібних ситуацій з іншими клієнтами.
Дякуємо, що залишили свій відгук, адже завдяки вам ми стаємо краще❣
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (2)
Зайва конвертація (подвійна) по валютній картці.
Окремо хочу подякувати за високий рівень сервісного обслуговування у SENSE BANK, який я отримую під час користування платіжними картками.
Так, у жовтні місяці я купував для своєї родини авіаквитки. Оплата пройшла успішно з валютної картки, але через день на цій картці з`явився мінусовий залишок (відбулось списання додаткових коштів з моєї картки внаслідок подвійної конвертації платіжної системи, хоча валюта картки та валюта платежу співпадали).
Слід зазначити, що в мене вже була аналогічна ситуація у липні місяці, тому я як й минулого разу відразу зателефонував у службу підтримки (для приватних осіб) за допомогою додатку SENSE BANK.
Мені відповів Дамір (внутрішній номер 29219) співробітник SENSE BANK, якому я повідомив про свою проблему та проінформував про аналогічну ситуацію, яка мала місце у липні місяці.
Він декілька хвилин перевіряв інформацію по моїй картці, потім зареєстрував моє звернення та пообіцяв проінформувати мене про результати протягом двох днів.
Як з’ясувалось, проблема знову була у налаштуваннях іноземного сайту, на якому проводився платіж.
Спеціаліст SENSE BANK (Дамір) зробив запит на повернення списаних коштів внаслідок зайвої конвертації, та буквально через 1 добу зайве списані кошти були повернути платіжною системою!
Дякую SENSE BANK та його спеціалістам (зокрема, Даміру) за професіоналізм та високий рівень сервісу!!!
Адже все залежить від того, в якій валюті продавець відправить суму на списання в банк.
Але кожна ситуація індивідуальна, і для кожної можна знайти рішення😊
Ми дуже раді, що звернувшись до нас за допомогою, ви змогли швидко вирішити свою проблему і залишились задоволені❣
Ми хочемо ставати тільки краще, тому завжди покращуємо свій сервіс.
Вирішення питання клієнта для нас на першому місці😊
Обов'язково передамо вашу подяку Даміру, впевнені, що він буде задоволений)
Дякуємо, що обираєте нас💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚♀️
Написати коментар
Необґрунтоване блокування рахунку
Банк зобов'язаний відмовитися від встановлення (підтримання) ділових відносин/відмовити клієнту у відкритті рахунка (обслуговуванні), у тому числі шляхом розірвання ділових відносин, закриття рахунка/відмовитися від проведення фінансової операції у разі встановлення клієнту неприйнятно високого ризику або ненадання клієнтом необхідних для здійснення належної перевірки клієнта документів чи відомостей.
Анастасія, ваша помічниця
Коментарі (4)
Конская комисия и махинации
Та окремо дебетові картки для обслуговування саме власних коштів, і ось нещододавно вже з'явились кредитно-дебетові картки де тарифікація вже окрема для кредитних та окрема для власних коштів, наприкладі наведений Хамелеон.
Що стосується «прихованих комісій», всі комісії та тарифікації відображені в повних тарифах картки, які доступні як на момент оформлення, так і вже по діючій угоді в розділі керування рахунку + додатково на сайті банку.
В додатку ж розраховується комісія сервісу(самого додатку) за таку операцію у розмірі 1%+ 5 грн, та вже після списання операції розраховується комісія картки(яка приміняється в залежності від типу операції та не в залежності від ресурсу в т.ч інші ресурси). Тому так відповіла підтримка, що технічно це змінити доволі важко, та можливо в майбутньому, і мети щось приховати немає.
Анастасія
Коментарі (1)