Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Сенс Банку: Київ, вул. Князів Острозьких (Московська), 46/2

Адреса:
Київ, вул. Князів Острозьких (Московська), 46/2
Телефон:
0 800 502-050
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, каса: 09:00-17:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5
11 жовтня 2022, 10:32
отличный банк, самая удобная апликуха и куча функционала — можно купить овгз (доллар или гривна) + валюта под депозит (адекватный курс) нет комиссии за обнал доллара. Заявку нужно подать за 10 дней и без проблем получить в отделение уе на сумму до 100к по лимитам НБУ
Коментарі (4)
Ответ банка
Сенс Банк
11 жовтня 2022, 10:46
Дуже дякуємо за ваш відгук! Додали ще більше бажання працювати і ставати краще :)

Якщо будуть зауваження — обов'язково пишіть
Відповідь адміністратора
Мінфін
12 жовтня 2022, 12:27
Відгук зарахований (на 12.10.2022).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку/ даної компанії.
1
26 травня 2022, 15:17
Добрый день. Я открыла счёт осенью в этом банке, из-за политических репрессий в Беларуси. После начала войны, мой счёт заблокировали. Я имею гуманитарную визу Польши (политические причины) я против редимв Лукашенко. Как мне разблокировать мой счёт. Дозвониться до банка не могу, телефоны не отвечают или номера изменены. Что мне делать?
Коментарі (3)
Ответ банка
Сенс Банк
28 травня 2022, 14:33
Розуміємо вашу ситуацію, вона дійсно прикра. Але це не наша примха, а обмеження згідно з постанови НБУ. В даній ситуації як для індивідуального рішення рекомендуємо звернутись в СБУ для перевірки.
4
9 лютого 2022, 14:14
Зробив замовлення на зняття коштів у відділенні «Київське № 21» АТ «АЛЬФА-БАНК» 4.02.22 через чат бот. Менеджер підтвердив що кошти замовленні і будуть готові до видачі 09.02.22 після 12.00. В смс прийшла дата 07.02.22. Я перепитав у менеджера в чат боті — Романа Неділько, чи це нічого що дата інша, він сказав нічого, заявка виконується 3 робочих дні.
Приїхавши у відділення мені відповіли що ніякого замовлення на 09.02.22 у них немає, було на 07.02.22 і зараз цих коштів вже нема. Дві зірки, а не одна, тільки тому, що на касі дівчина була адекватна, яка хоча б якось намагалась вирішить питання і змогла видати мені пів суми і зробила нове замовлення на трохи раніше.
Година часу дороги до банку, пів години в банку і вибачте, але вам треба робити нове замовлення.
Як вам такий сервіс?! Я клієнт лише другий місяць але вже бачу що з обслуговуванням тут дуже тяжко.
P. S. Ну, а те що відповіді в чат боті можна чекати години, можуть відповісти взагалі на наступний день це і так всім відомо.
Коментарі (2)
Ответ банка
Сенс Банк
13 лютого 2022, 12:34
Перевірили чат і виявили помилку в консультації нашого оператора. Дата замовлення готівки була вказана неправильна, тому і кошти не були видані вчасно та в повному розмірі. З агентом провели роботу з цього питання. Приносимо вибачення, що вам довелось зіштовхнутись з цією ситуацією і зробимо все можливе, щоб таких випадків більше не було. Добре, що касир не розгубився і зміг, хоч частково видати кошти. Зараз через рекордну кількість зверненнь відповіді в чаті надходять із запізненням і ми робимо все можливе, щоб повернутись до режиму відповідей онлайн. Не хочемо залишати ситуацію невирішеною, тому додатково написали вам в особисті повідомлення, щоб по максимуму закрити всі питання
2
17 січня 2022, 20:47
Перше знайомство із цим банком було досить приємним — обслуговувався у відділенні м. Києва по вул. Московська, 46/2. Але нажаль це було лише перше враження.
На свою голову вирішив так би мовити «раз в житті» обміняти свої кровно зароблені в іноземну валюту в даному відділенні. Ішовши саме до банку, а нев пункт обміну валют, я сподівався на чесність та надійність. Касир при мені перерахувала валюту, я швидко передивився і все, але потім виявив підклеєну купюру. Я не сумнівався що раз ця купюра була у банку, то значить банк її може прийняти іще раз! І як же ж я помилявся…
В результаті — відділення банку просто надурило довірливого клієнта. З таким же успіхом можна було обміняти валюту на вулиці у кого завгодно. Аналогія із грою в наперстки сама напрошується: не побачив — сам винен.
Але саме неприємне в цій історії те, що ти навіть не поскаржишся — ні когось із менеджерів тобі, ні додзвонитись на гарячу лінію неможливо.
В подальшому буду намагатись не мати справу із цим банком взагалі і іншим не раджу.
Коментарі (4)
4
18 березня 2020, 16:06
Обратилась в отделение 21 в г. Киеве (ул. Московская, 46/2) с просьбой снять с карты доллары. Мне отказали, объясняя тем, что валюты в стране нет, так как перекрыли авиасообщение. Авиасообщение перекрыли 18 марта и 18 марта уже валюту не выдают. Также в объяснении отказа в выдаче валюты ссылались на некое распоряжение НБУ и внутри банка, которые отказались мне предоставить (я так понимаю, договорённости в кулуарах). Спекулятивный банк во многих отношениях, много подводных камней в каждом продукте без исключения.
Коментарі (27)
Ответ банка
Сенс Банк
18 березня 2020, 16:16
Добрый день, yuliya01. Приносим свои извинения. Ограничение по выдаче долларов временное и связано исключительно с задержками поставок наличной валюты в Украину. Об этом говорит и НБУ в своем сообщении: «Останніми днями ми спостерігаємо ознаки нестачі готівкової валюти в касах банків. Це спричинено підвищенням попиту населення на готівкову валюту», в то же время регулятор указывает, что «на коррахунках банків зосереджено 8 млрд дол. США безготівкової валюти і клієнти можуть вільно переказувати власну валюту на свої рахунки, відкриті в інших банках, конвертувати одну безготівкову валюту в іншу». В сложившейся ситуации мы можем предложить вам подобное решение, а именно: конвертировать необходимую вам сумму в валюте онлайн (в мобильном приложении) в гривну и снять в любом банкомате. Курс, по которому будет проходить конвертация, это курс в мобайле на момент обмена.
Очень рассчитываем на ваше понимание в связи с непростой ситуацией в Украине и мире.
1 не зарахована
1 березня 2019, 9:56
Невозможно разблокировать свою карту! Обслуживание ужасное.

В контакт-центре сидят *** либо робот с которым невозможно говорить.

Не пользуйтесь услугами этого банка. Не доверяйте свои деньги.
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
1 березня 2019, 11:46
26135794, добрый день. Уточните, пожалуйста, в личке ваш ИНН и дату и время звонков в КЦ, проверим причину блокировки, корректность действий операторов и нашей Аллы.
Відповідь адміністратора
Мінфін
4 березня 2019, 11:34
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 04.03.2019).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
1 не зарахована
3 серпня 2018, 11:29
Пару месяцев получал swift в этом банке, до этого получал в укрсоце. Что сказать, был в 4х разных отделениях Альфы в Киеве, сотрудники везде некомпетентные и глупые, чтобы получить перевод нужно подходить к клерку и заполнять документы, то есть обычно в нормальных банках ты просто идешь и получаешь в кассе, здесь все наоборот, садишься и рассказываешь кто откуда прислал и зачем, а потом спустя 20-30 минут идешь в кассу где нужно отстоять очередь. Это не нормально, то что делается за 10 минут в Альфе делается в 3 раза дольше. Сотрудники вечно суют нос не в свои дела, пытаясь якобы провести скрытый фин мониторинг там где его не надо проводить, гоповатого вида сотрудница спрашивает элементарные вещи- где вы живете (проживаете ли вы еще там)? черт возьми у вас есть анкета клиента с данными, такое ощущение, что она интересуется этим, чтобы потом сделать наводку на место жительства, на вопрос зачем вам это надо- отвечает просто так- просто так лол, что за бред. Вопросы- откуда у вас на счете 500-1000 евро (!!! огромная же сумма!!!), что за бред… И это не все Постоянные очереди в отделениях- повторюсь был в 4х разных в разное время- постоянный трэш и постоянные очереди, опять же сотрудники постоянно тупят, обьяснить это очень трудно, просто надо самому прийти и посмотреть на их некомпетентность, но я вам не советую вообще пользоваться этим банком вы потратите нервы и возможно заработаете себе проблем. кто знает
Коментарі (1)
Ответ банка
Сенс Банк
3 серпня 2018, 12:11
91938970, добрый день. Вероятней всего сотрудники отделения следовали требованиям валютного контроля и фин. мониторинга. Чтобы это выяснить уточните, пожалуйста, в личке ИНН, точную сумму и дату перевода.
Відповідь адміністратора
Мінфін
6 серпня 2018, 16:05
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 06.08.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відділення та банкомати Сенс Банку в Києві 🏦 / Відділення Сенс Банк: вул. Князів Острозьких (Московська), 46/2, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Сенс Банку за адресою Київ, вул. Князів Острозьких (Московська), 46/2. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Сенс Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Сенс Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Князів Острозьких (Московська), 46/2- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.