Мінфін - Курси валют України

Встановити

Війна — війною, а рівень обслуговування в «ПУМБ» залишається стабільно поганим

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Beetroot 18 березня 2022, 22:20
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 10
Зібрався відвідати відділення у Львові задля того, щоб зняти частину коштів з доларового рахунку, а також випустити для нього пластикову картку. Аби не гаяти час, зателефонував оператору, де озвучив свої цілі та поцікавився, в яке відділення краще за все завітати, де найменші черги. Після пятнадцяти хвилин витрачених на те, аби продратися крізь «Поліно» до живого оператора, отримав від дівчини відповідь: «Ми не маємо інформації щодо черг у відділеннях, вирушайте у будь-яке, яке найближче до Вас». Дякую, дуже дякую.

Прибувши у відділення, отримав інформацію, що пластику мені ніхто не видасть: через «ситуацію» (термін дівчини-консультанта) процесінговий центр не працює. Маю єдине питання: чому інформації про це немає на сайті банку?.. Чому дівчина-оператор, з якою я розмовляв за годину до того, не в курсі, що процесінговий центр не працює (або чому не попередила, якщо в курсі)? Дівчина у відділенні жодної емпатії не проявила взагалі, зате десяток разів повторила мені про «ситуацію», реально доводячи до сказу. ***, я в курсі «ситуації», сам лише кілька днів, як зумів виїхати з Харкова.

Я не знаю, хто той ***, який організовував розміщення відділень в місті — вони всі знаходяться в центрі, жодного відділення у спальних районах. Цей інцидент став останньою краплею — буду щодня витрачати час, щоб зняти валютні кошти з рахунку, а у квітні закрию рахунки в цьому банку, бо ця імітація обслуговування — це просто квінтесенція ***. Дякую, дуже дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 березня 2022, 18:17
Доброго дня!

Нам прикро за ситуацію, що сталась і що Вам довелось витрати час.
Повідомляємо, що стосується випуску платикових карт, то тимчасово було введено обмеження та призупинено випуск карт.
Станом на сьогодні знято обмеження по випуску неіменних карт до нових пакетів послуг та діючих пакетів послуг у всіх працюючих відділеннях РЦ в м. Львів.
Ознайомитись з інформацією щодо працюючих відідлень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map. Перелік працюючих відділень та банкоматів може постійно змінюватись в залежності від ситуації.

Додатково інформуємо, що здійснюється видача готівки з рахунків клієнтів в іноземній валюті в обсязі, що не перевищує еквівалент 30 000 гривень в день та в рамках залишку валюти на відділенні.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 10.2
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.7 43.3
PLN 9.7 10.2
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝 / Війна — війною, а рівень обслуговування в «ПУМБ» залишається стабільно поганим