Некомпетентність операторів КЦ
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
Надала додаткову інформацію для уточнення в особисті повідомлення
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.9 | 42.9 |
USD | 39.2 | 39.8 |
Всі курси банку |
Але через пару місяців знову почались рекламні прозвони від робота і пропонування кредитів, тощо.
Я потерпіла більше року і ось, коли я вкотре підняла слухавку і почула кредитку від привату — вирішила дзвонити.
Ледве дозвонилась і попросила зафіксувати скаргу щодо дзвінків (цей дзвінок був 08.11), тут же попросила уточнити інформацію про наявність/відсутність рахунків. Запропонували надіслати на емейл після телефонної ідентифікації. Її я, звичайно ж, не пройшла — адреса не співпадала… Ну добре, оператор повідомила, що на рахунок скарги мені перетелефонують і потім надішлють запитувану інфо на емейл.
Дзвінок 10.11 — «ми відключили рекламу, вибачаємось… Блабла, надішлемо інфо на емейл»
Прочекала більше доби. Листа на має
Дзвоню уточнити 11.11 — отримую відповідь, що я не клієнт банку, а скаргу закрили. При цьому зазначили, що лист дійсно не надсилали.
Повторно фіксую скаргу.
Сьогодні 12.11 дзвонить співробітник і каже, що відповідь надішлють на юридичну адресу і на емейл. Уточнюю юридичну адресу — дівчина вимикає звук і вмикає коли вже говорить чи то номер будинку, чи то номер кімнати (нагадаю — рахунок відкрито в студентські роки). Прошу повторити що таке 92/98 — хамовито «ваша адреса». Кажу повторіть повністю, бо я не чула. Вона знову хамить. Наполягаю на повторі і чую адресу гуртожитку, але ж я після одруження зверталась… як так??? Зазначаю, що просила надіслати на іншу адресу — оператор знову хамить. прошу зафіксувати скаргу, що мою попередню розмову взагалі ігнорували, а я там зазначила іншу адресу — відмова.
Прошу більш наполегливо, бо знаю свої права — каже «ок» і ніби фіксує. Уточнюю у неї ПІБ, аби вже не бути голослівною — відмова. Прошу табельний і ледве випросила — Людмила, 46341.
Прохання все ж таки надати зворотній зв’язок щодо наявності/відсутності рахунків у банку, щодо розірвання дкбо та скарг, які були залишені.
Додатково зазначу, що після такого спілкування буду наполягати аби чоловік закрив у вас рахунок також (включаючи ФОП), бо спілкування операторів — це верх некомпетентності та хамства. Дуже прошу прослухати розмови — оскільки жодного слова агресії від мене не було до поки ваші оператори не включили дурня. Дякую