ПРО ПРИВАТБАНК
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Всі курси банку |
Наявність платіжної картки ПриватБанку, не є обов'язковою умовою при здійсненні платежів через відділення.
Здійснити валютообмінну операцію, можна за наявності паспорта і телефону або за наявності будь-якої платіжної картки ПриватБанку і телефону.
Для здійснення валютнообмінних операції, співробітниками проводиться ідентифікація.
Ідентифікація — це реєстрація Вас у базі даних ПриватБанку. Збір інформації про клієнта для його ідентифікації проводиться через заповнення Анкети Клієнта, отримання оригіналів / копій підтверджуючих документів і фотографування клієнта.
Хотіли б звернути Вашу увагу: Нацбанк підтвердив право банку проводити « ідентифікацію клієнта » при проведенні валютнообмінних операцій, зазначивши, що, « згідно з ч. 13 ст. 9 розділу I закону України «Про запобігання та протидію легалізації ( відмиванню ) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», ідентифікація клієнта не є обов'язковою у випадку проведення фінансової операції особами, які раніше були ідентифіковані ».
Відповідно, якщо фізична особа, яка звернулася до банку з метою проведення валютнообмінної операції, раніше була ідентифікована банком, банк проводить дану операцію для такої фізособи без додаткової ідентифікації.
При оформленні нової «Карти для виплат», так і при її перевипуску, керівники відділень можуть оформити тільки «Карту для виплат» без картки «Універсальна ».
Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших.
Якщо Вам відомі конкретні випадки, коли клієнту була надана некоректна інформація, просимо повідомити про це, відправивши лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Надана Вами інформація обов'язково буде перевірена і в разі виявлення порушень з боку співробітників, буде прийнято управлінське рішення.
З повагою, ПриватБанк.