Мінфін - Курси валют України

Встановити

хамське відношення до клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
stas314 11 грудня 2012, 19:52
Закінчився строк дії пенсійної картки в 11 місяці 2012року. На той час та і тепер ще хворію, але залишок пенсіїї потрібно зняти. На гарячій лінії дівчина запевнила що з паспортом я отримую залишок пенсії. Прийшовши в Борщагівське відділення Приват Банку за адресою м.Київ вулиця Семеренка Григоровича Барського 14/9 та вистоявши чималу чергу /працівники банку без черги проводили якихось людей / я дізнався, що за паспортом я неможу отримати залишок пенсії. Тобто, тепер отрмує мої гроші картка? Я зайняв другу чергу для отримання нової картки. Директор філії Смірнов Єгор незміг мені пояснити чому Я неможу отримати кошти за паспортом.
Я україномовний і оточення у мене україномовне, на мою вимогу давати мені інформацію в зрозумілій для мене формі співробітники принципово розмовляли російською сиплячи незрозумілими для мене термінами. Далі сунули мені без пояснень якусь картку і почали фотографувати. Співробітниця повела мене до банкомату і почала проводити операції по введенню коду. Коли я їй сказав що мені зле, вона перейшла на мову клієнта і почала пояснювати про нові правила які діють в Банку. У мене була іменна пенсійна картка але була видана проста картка, хоча жінці видали іменну картку.
ПИТАННЯ: пан Смірнов Єгор /директор філії/ прикриває своє невміння працювати з клієнтами своєю українофобською поведінкою чи може це політика банку?

Коментарі - 3

+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
12 грудня 2012, 11:08
#
Шановний клієнт, надана Вами іфнормація буде перевірена і будуть прийняті відповідні заходи.
З повагою, ПриватБанк
+
0
sanch ☺
sanch ☺
12 грудня 2012, 16:54
#
Наскільки мені відомо з паспортом та ідентифікаційним номером Вам не мають права відмовити зняти свої гроші. Краще за все привести з собою понятого (не родича), далі вимагати розмови з начальником/директором цієї філії, пояснивши суть спірного питання вимагати видачі готівки.
Якщо і на цей раз відмовить, чи буде вимагати від вас підписувати якісь незрозумілі папери, пояснюючи це правилами, писати скаргу в НБУ, вказати що був свідок…
Але така процедура затягнеться не на один місяць, потрібно бути готовим до цього!

Крім того без Вашого дозволу фотографувати або знімати Вас їм заборонено, ст. 32 КУ ( zakon2.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80 ), ст. 307 ЦКУ ( zakon2.rada.gov.ua/laws/show/435-15/page6 ) та ЗУ «Про інформацію» ( zakon1.rada.gov.ua/laws/show/2657-12 ) ще там щось є, потрібно шукати.
Напишіть листа до банку з описом подій та вимогою знищення всіх фотографій, по причині, що ви не давали дозволу на це. Чекайте офіційної відповіді.
+
0
sanch ☺
sanch ☺
12 грудня 2012, 17:00
#
Листи відсилати тільки як цінні (з описом) та повідомленням про вручення.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку