Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
kolomiez105
kolomiez105
29 березня 2024, 14:42
Ольга, Вінниця
Доброго дня, мій чоловік бувший співробітник Вінницької філії Приватбанку. працював у період з 16.11.2009 р. – 24.03.2010 р. на посаді інкасатора напрямку перерахунку і інкасації грошових засобів.
Йому було зроблено виправлення на титульній сторінці трудової книжки і запис був затверджений іншою печаткою на який код ЄДРПОУ 14360570.
А записи про періоди роботи були затвердженні печаткою на якій ЄДРПОУ 21724222 Вінницька філія Приватбанку.
Потрібно підтвердити, що банк було реорганізовано(ліквідовано) і його ЄДРПОУ змінився. Довідка потрібна для Пенсійного фонду України.
Ми звертались на відділення Приватбанку у Вінниці і нам було відмовлено (сказали звертатись письмово до Дніпра по Укрпошті :-) ТАКЕ ВРАЖЕННЯ, ЩО В НАС А НІ ІНТЕРНЕТУ, А НІ МЕСЕНДЖЕРІВ. ТОБТО ЖОДНОГО ЗВ'ЯЗКУ НЕМАЄ. ТІЛЬКИ ПОШТА. МОЖЕ ЩЕ ГОЛУБОМ передати .) На гарячий лінії сказали, що на відділеннях за додаткову плату у 100 грн. можна отримати таку довідку і оформлення займе приблизно 3-4 дня. Ще Вам було написано заяву 22.03. на отримання довідки і надіслано по е-mail: cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (зворотного зв'язку немає і ніхто не відповідає). Перегляньте детальніше на Вашій поштовій синці cancelyaria@privatbank.ua, help@pb.ua (дата надсилання заяви була 22.03.)
Допоможіть, будь ласка! На яке адекватне відділення Приватбанку ми можемо звернутись у Вінниці, щоб отримати цю довідку?
Приватбанк
Відповідь банку
29 березня 2024, 16:27
Вітаємо. ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства.Банк розглядає та надасть відповідь на письмове звернення вашого чоловіка протягом регламенту встановленого згідно з Законом України «Про звернення громадян». Спасибі за розуміння!
vostochnyi
vostochnyi
28 березня 2024, 11:57
Евгений, Одесса
Добрый день. Некая Перец Дарья Николаевна (РНОКПП 3296704403) сделала перевод на мою карту, оплатив полученный от меня товар. Позже мошенница обратилась в банк с заявлением о возврате якобы ошибочно сделанного платежа. Ко мне обратились со службы поддержки с предложением вернуть деньги отправителю, я естественно отказался. После банком был заблокирован мой счёт, причём на нём были средства превышающие спорную сумму и ограничили связь с оператором, лишая меня возможности взаимодействовать с банком для решения ситуации. Доказательства того, что перевод был сделан Дарьей Перец за полученный от меня товар, имею и готов предоставить. И почему заблокировали не спорную сумму, а всё что было на карте?
Приватбанк
Відповідь банку
28 березня 2024, 14:28
Вітаємо.Надішліть, будь ласка, в приватні повідомлення домент, що підтверджує відправку товару відправнику коштів.
YuriiKYB
YuriiKYB
25 березня 2024, 12:56
Київ
Вітаю,
прошу пояснити, як може допомогти і побороти проблему проходження ідентифікації — «Актуалізація даних в ПриватБанку через Приват24» син (живе в Києві) проукраїнського батька-пенсіонера (87 років, знаходиться на ТОТ, Маріуполь, фізично виїхати не може), а паспортів (забрали та спалили орки), як і Дії нема, зв'язок тільки російський, телефон кнопковий?!
Проте я, як син, маю його приватівську карту і всі дані для доступу до Приват24, мав змогу отримувати пенсію, переводити у рублі, передавати волонтерами, що дозволяло йому з матір’ю виживати. Наразі рахунок заблоковано я не можу зняти доволі значну пенсію і допомогти батькам.
Тому прошу пояснити, як держава Україна та державний банк сприяє у соціальному захисті свого пенсіонера, який потрапив у таку ситуацію?!
Приватбанк
Відповідь банку
25 березня 2024, 14:07
Добрий день. Висловлюємо свої співчуття вашій сім'ї та всім, хто переживає труднощі на окупованій території. Актуалізація даних — це не примха банку, а вимоги чинного законодавства України. Дана процедура проводиться, щоб клієнти завжди мали можливість користуватися усіма послугами та сервісами банку.Наразі у нас є технічна можливість тимчасово зняти обмеження і відтермінувати дату планової актуалізації даних. Для цього наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat працюють цілодобово і з радістю допоможуть подати заявку.
DimaKutscheryn
DimaKutscheryn
24 березня 2024, 18:44
Доброго дня. Знаходжусь за кордоном. Прийшло у вайбер смс повідомлення з текстом «Рахунки не активні. Щомісяця буде списуватися по 20 грн». Що робити в такій ситуації і чи можливо якось закрити рахунок ( в приват 24 не можу зайти бо прив'язаний до українського номера, а він не активний здається ( не приходить смс з кодом))
Приватбанк
Відповідь банку
24 березня 2024, 20:06
Вітаємо.Ви можете підтвердити закордонний номер для проведення фінансових операцій в банку через чат на сайті банку. pb.ua/chatДля цього потрібна наявність:- веб-камери;- українського або закордонного паспорта.
snataliia55
snataliia55
23 березня 2024, 5:16
Наталья, Хмельницкий
Здравствуйте.Забыла ПИН-код карты и ее заблокировали в Приват24, в приложение Приват24 тоже не могу зайти из-за этого(при входе просит ПИН-код карты)Нахожусь на данный момент за границей.Как поменять ПИН, разблокировать карту и войти в приложение?
Приватбанк
Відповідь банку
23 березня 2024, 8:31
Вітаємо. Ви можете отримати PIN-код відправивши SMS (вартість за тарифами оператора) з текстом PIN+1234 на номер 10060,де PIN — три латинські літери, 1234 — останні 4 цифри Вашої картки.В SMS-відповіді Вам надійде встановлений банком, новий PIN-код картки.Після зміни ПІН-коду цим способом, потрібно провести будь-яку операцію, з введенням ПІН-коду, наприклад, перевірити баланс в будь-якому банкоматі світу, або здійснити покупку з картки, після чого зможете здійснити вхід в Приват24 за допомогою даної картки.
Oksanaguleryuz
Oksanaguleryuz
18 березня 2024, 19:02
Здравствуйте
Моей маме 80 лет
Она находится за пределами Украины
Пенсию получала из Приват банка в банкомате
Сейчас обновили пароль в приложении Приват банка и новый пароль присылают на номер телефона, который закрылся и восстановлению не подлежит
Соответственно зайти в приложение невозможно
Как быть в такой ситуации
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2024, 19:35
Вітаємо. В такому випадку наші колеги в чаті підтримки за посиланням pb.ua/chat з радістю допоможуть вирішити питання та відновити доступ до акаунту. Якщо є інший активний номер телефону (український чи закордонний), допоможуть приєднати його до акаунту вашої мами.
Victy
Victy
17 березня 2024, 20:34
Вікторія, Київ
Вітаю. Поясніть, будь ласка:
1) чи відбувається автоматичне оновлення/актуалізація паспортних даних користувача при випуску банківської карти, зокрема, після підписання Заяви про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг?

2) Рік тому я оформила карту, співробітник фотографував мене, мій паспорт, довідку ВПО, вносив дані, я підписала вищевказану заяву. ВЧи достатньо цього для актуалізації даних, і чи не потрібно мені зараз звертатися для актуалізації, якщо нічого не змінилося і я не отримувала запрошення від банку? Як часто потрібно проходити актуалізацію даних?
Переживаю через те, що багатьом зараз без попередження блокують карти.

3) В Заяві про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг моя адреса реєстрації вказана російською мовою, так само як в паспорті; орган, що видав паспорт також вказано російською мовою (в паспорті російською та українською). Підкажіть, чи правильно співробітник зробив, що вніс всі дані російською мовою? Чи потрібно було адресу перекласти українською?

Тому що у довідці ВПО моя адреса реєстрації, з якої я перемістилася, вказана українською мовою. А банк вказав у заяві мою адресу реєстрації російською. Виходить, адреси реєстрації в двох документах — різні. Чи може бути через це заблоковано рахунок?

4) Прошу надати посилання на номер постанови НБУ або іншого нормативного документа, яким керується банк у питаннях мови та перекладу паспортних даних.
Приватбанк
Відповідь банку
18 березня 2024, 9:49
Вітаємо. Згідно з законодавством України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Після актуалізації даних співробітник може здійснити випуск картки й надає для підпису Заяву про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг.Згідно з Постановою НБУ №65 від 19.05.2020 «Про затвердження Положення „Про здійснення банками фінансового моніторингу“ банк зобов'язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів.Банк може запросити актуалізацію інформації один раз на рік або один раз на 2-3 роки, про що клієнт отримає повідомлення.А ми зробили цю процедуру максимально легкою та доступною, зараз оновити свої дані можна не виходячи з дому в Приват24.Тимчасове обмеження рахунків можливе у разі відмови від актуалізації у визначений термін. При ідентифікації та внесенні даних клієнта, співробітник вписує інформацію у відповідні поля програмного комплексу при необхідності українською, російською, латинською мовою згідно з документом. Якщо ви бажаєте оновити дані, ви можете звернутися до будь-якого відділення банку або до наших фахівців в чаті Допомога онлайн(для додавання форми актуалізації в Приват24).
monka99
monka99
12 березня 2024, 19:48
Актуалізація даних в 45 років
Шановний Приватбанк, прошу надати поетапну інструкцію, як пройти актуалізацію паспорта громадянина України в 45 років, якщо в мене паспорт-книжечка і вклеїти нове фото зараз немає жодної можливості. Що я маю фотографувати: пусту сторінку, де має бути фото в 45 років? Чи відповідно до постанови про чинність паспортів без цього фото на час дії воєнного стану+30 днів актуалізація паспорта взагалі не потрібна?
Також у вашому ролику показано, що треба ввести пінкод картки. Картка в мене наразі тільки віртуальна. Де я можу дізнатися її пінкод?
Дякую
Приватбанк
Відповідь банку
12 березня 2024, 20:17
Вітаємо! Дозволено обслуговування клієнтів, які звертаються з паспортом громадянина України (у формі книжечки або ID — картки), до якого своєчасно не вклеєна фотокартка або термін дії документу закінчився тільки після 24.02.2022р.Отримати ПІН-код ви можете в Приват24, меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — ⚙ — PIN-код (Зміна ПІН-коду).
Matts
Matts
9 березня 2024, 7:16
Matts, Рохан
Здравствуйте!
Такой вопрос, если приват банк расторг договор, и закрыл карты, но на счету остался долг по кредитному лимиту, как происходит его погашение? Сразу весь, или с процентами ежемесячно? Или каким то другим способом? Большое спасибо за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
9 березня 2024, 8:53
Вітаємо. Ви можете внести суму до повного погашення одразу або частинами, як для вас зручніше. Способи погашення:1) Через термінали інших банків та сервіси поповнення сторонніх компаній (наприклад, IBox);2) З картки третьої особи через П24 (борг погашає третя особа);3) Переказ з іншого банку по IBAN, обов'язково прописати в призначення платежу, що це погашення заборгованості, ІПН, ПІП.
mirna9091
mirna9091
8 березня 2024, 9:33
Надежда, Днепр
термін дії картки закінчився 01/2023 року, чи потрібно її замінити для подальшого користування?
Приватбанк
Відповідь банку
8 березня 2024, 10:07
Вітаємо.У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 30 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці. Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу; • зняття готівки в банкоматах; • операції в Приват24; • поповнення рахунку (будь-яким зручним способом). Для оплат в інтернеті створіть Digital-картку або інтернет-картку в Приват24 і перерахуйте на неї кошти.
sonvik
sonvik
6 березня 2024, 19:05
SoNata, Запорожье
У квітні 2019 року АТ КБ «Приват банк» звернувся до суду із позовом про стягнення заборгованності. Рішенням суду від 04.03.2020 року в задоволені позовних вимог АТ КБ «Приватбанк» про стягнення заборгованості за кредитним договором б/н від 17.09.2014 року — відмовити. Апеляційна скарга не подавалася. 31.01.2024 року рекомендованим листом було направлено копію вищезаначеного рішення на адресу АТ КБ «Приватбанк» (отримано 06.02.2024). Неодноразово телефонувала на гарячу лінію банку та подала заявку на розгляд питання щодо розгляду рішення суду (№ заявки 105157091). Вищевказану заяву загубили: неопрацювали, тому прийшлося знову телефонувати та подавати заявку (№ заявки 108569995). Відповіді не було. І знову прийшлося телефонувати на гарячу лінію де мене перенаправили на інший відділ та повідомили що в мене досить висить заборгованість. Станом на зараз АТ КБ «Приватбанк» вимагає оплату заборгованості. Коли ж буде офіційна відповідь та чому Приватбанк не приймає до уваги рішення суду України? Та коли ж нададуть відповідь з законним поясненням?
Приватбанк
Відповідь банку
6 березня 2024, 19:45
Вітаємо.Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Дякуємо за розуміння.
00882274
Сергей Черняк
5 березня 2024, 18:56
Сергей
Добрий день. Чи можна визначити за номером карти «Універсальна» вона або «КДВ»?
Приватбанк
Відповідь банку
5 березня 2024, 19:32
Вітаємо. Тип картки можна перевірити в особистому кабінеті Приват24 або при зверненні до служби підтримки банку.
Andrey0509
Andrey0509
28 лютого 2024, 20:33
Andrey
Доброго дня. Чому коли я перевів кошти на інший рахунок банку то кошти списались. Але прицьому рахунок іншого банку непоповнився і кошти назад неповернулися на мій рахунок.
Приватбанк
Відповідь банку
29 лютого 2024, 8:31
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
mirna9091
mirna9091
24 лютого 2024, 10:07
Надежда, Днепр
день добрий! скажіть, будь ласка, чому я не можу зробити перказ коштів з картки на картку, як на свою так і на інші через сайт Приват 24, на моє запитання через чат банку надійшла відповідь про те, що мені потрібно провести переказ через термінал… я немолода і нездорова людина повинна шукати термінал щоб зробити переказ? я знаходжусь в Україні та нікуди не виїжджала, звідки такі проблеми на рівному місці?
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2024, 13:48
Вітаємо. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.pb.ua/chat
Vladik93
Vladik93
23 лютого 2024, 12:24
Термін дії пластикової еартки закінчується 03.2024. Чи зможу я після закінчення терміну дії користуватися пластиковою карткою перебуваючи закордоном (знімати готівку, здійснювати безготівкові розрахунки)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 14:29
Вітаємо.Все залежить від налаштувань терміналу, через який проводитиметься операція.Наразі в нас є доставка до країн: Литва, Польща, Молдова, Німеччина, Чехія, Румунія.Також відкрито можливість перевипуску карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку). Це буде віртуальна картка без пластику, але з такими ж функціями, як і звичайна.
FSME
FSME
23 лютого 2024, 4:14
FSMT, Одесса
Вопрос такой, если у меня есть карта США Direct Express (Mastercard) валюта USD.
Могу ли я прийти в отделение приватбанка, предоставить свою карту и обналичить деньги с неё на кассе в валюте?
Если да, то какая комиссия с вашей стороны за это будет?
Если нет, но можно снять только в UAH то какая комиссия с вашей стороны за это будет?
Заранее благодарю за ответ.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 10:41
Вітаємо.Зняття готівки з картки іншого банку в касі з комісією 3%.З автоматичною конвертацією з валюти картки в гривню за безготівковим курсом банку.
0933014122
0933014122
21 лютого 2024, 9:18
15років разом- пенсіонер, було дуже зручно---- комунальні послуги, аптека, поповнення мобілок, переказ коштів з картки на картку, а буквально рік назад без відома напротязі трох днів зняли суми===3729,00 та 2200,00----- самостійно, невідомо куди і як, адже в пристрої сервіз,, переказ коштів з рахунку на рахунок,, а тут що і самостійно заблокували картки і телефон…
Ось квитанції з такими показниками, по яких списали, але чи одержав указаний одержувач ,і де, і як він зареєстрований????
Поверніть кошти, це єдиний прибуток на який ми виживаєм в період війни…
14.09.2022 12:53:14
Статус: «Успіх»
Сума: -3 729.00 UAH
Призначення: «TELEPAY1, Kyiv»

17.09.2022 11:10:05
Статус: «Успіх»
Сума: -2 200.00 UAH
Призначення: «MDPAY, KYIV»

Прошу перепровірте дані операції і не відправляйте нас звертатися до павохоронних органів, так все видно, що оператори нагло списали кошти…
Поверніть, надіємся поки ще довіряєм---- помилки, можливо справити, а от підлість- ніколи…
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 10:50
Вітаємо.Ваше питання було детально розглянуто банком та надано зворотний зв'язок.Операції не підлягають оскарженню, рекомендовано звертатись до правоохоронних органів.
omelya
omelya
18 лютого 2024, 1:02
Дмитро
Замовляв товар на аліекспрес 31.01.2024, гроші списалися, товар скасувався. Начебто гроші в резерві у банку, 11 днів давним давно минуло, що мені робити?
Приватбанк
Відповідь банку
18 лютого 2024, 8:55
Вітаємо. Для ідентифікації та перевірки інформації з вашого питання ви можете звернутися в Чат-онлайн на офіційному сайті банку. pb.ua/chat
Olenka3737
Olenka3737
17 лютого 2024, 8:14
Olenka
Після розірвання всіх відносин, я написала заяву для отримання випіски по рахунку ФОП за 2023 рік, це требо зараз для податкової. Банк не відповідає на мою заяву, чому я не можу отримати випіску пр своїм рахункам за 2023 рік?
Приватбанк
Відповідь банку
17 лютого 2024, 8:47
Вітаємо.Отримати виписку по закритому рахунку можна:1 Через відділення написати письмовий запит2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.uaЗвернення має містити скан або фото письмової заяви
Daniil2024
Daniil2024
16 лютого 2024, 10:56
Доброго дня, у мого батька закінчився строк дії карти, він звернувся до відділення у Переяслав-Хмельницьому, йому відмовили. Він має посвідку на постійне проживання, на паперовому носії ( строк дії не закінчився т.к. вона бестрокова), є фото в 45 років, довідка згідно законодавства дійсна, але співробітники затребовали посвідку у вигляді Ай Ді карти.Прошу надати роз'яснення у відмові в обслуговуванні.
Приватбанк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 13:56
Вітаємо.Для ідентифікації та більш детального аналізу ситуації рекомендуємо батьку звернутись до підтримки банку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.9 42.9
USD 39.25 39.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку