Мінфін - Курси валют України

Встановити

«Полтава - банк» де совість?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Зубань Катерина 21 грудня 2018, 20:54
Відділення за адресою: Полтава, вул. Калініна, 1-А
При спробі отримати готівку у банкоматі «Полтава-банк» 27 жовтня 2018 року з карткового рахунку кошти були списані, та не видані через банкомат. Трохи почекавши і не почувши, як рахуються кошти, я відразу звернулася у відділення банку. На рахунку коштів вже не було. Касир порадила звернутися у понеділок, тобто 29 жовтня 2018 року у відділення із заявою «про не отримання готівки з банкомату».
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Полтава-Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.39
PLN 9.9 10.17
USD 40.8 41.09
Всі курси банку

Курс валют в Полтава-Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44 44.39
PLN 9.9 10.17
USD 40.8 41.09
Всі курси банку