Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ОТП Банку: Київ, вул. Шота Руставелі, 16

Адреса:
Київ, вул. Шота Руставелі, 16
Телефон:
+38 (044) 490-05-76, 492-06-08, 490-05-78
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:15-17:30), перерва: 12:30-13:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
28 вересня 2022, 19:16
Працівники банку не попереджають про комісію у розмірі 1% при знятті готівки в касі. Я розумію, що банку потрібно заробити, але ви серйозно?! Коли зараз далеко не найкраще матеріальне становище в людей? Має бути соромно за таке
Коментарі (1)
1
8 липня 2022, 4:11
Це просто жахливий банк який не закриває ваш рахунок навіть після запиту та продовжує нараховувати абонплату та вимагати кошти!

З 2015 року мав рахунок в ОТП. Останні два роки не користувався та навіть не отримував нові картки замість просочених. Абонплату звісно платив.

8 лютого 2022 знов отримав смс про погашення боргу та вирішив що настав час закрити рахунок.

21 лютого я прийшов до відділення на Шота Руставелі, отримав талон через електрону чергу на закриття рахунку. На касі сплатив усі заборгованості та отримав відповідні чеки. Співробітник банку на касі сказав що протягом 6 днів за процесом рахунок буде закрито.

Але якою ж несподіванкою для мене було коло 13 червня я знов отримав смс що в мене заборгованість в 430 гривень за ведення рахунку.

Я через бот звернувся до робітників банку. Вони обіцяли розібратися та передзвонити з роз’ясненнями але цього так і не сталось. Замість цього сьогодні, 7 липня, мені подзвонили та знов вимагають погасити заборгованість. На мої слова що я закрив рахунок та не є їх клієнтом з лютого кажуть що в них не має такої інформації.

Це просто жах та не професіоналізм! Замість того щоб розібратися чому в їх системі мій рахунок досі не закритий вони продовжують нараховувати абонплату та вимагати кошти!
Коментарі (2)
1
7 грудня 2021, 16:28
03,12,2021, приблизно о 16−00 відвідав відділення на Ш. Руставелі, м. Київ, — один негатив. Заходимо у відділення (утрьох!) — від співробітників нуль уваги. Проходимо далі, в глиб відділення і вже не розуміємо — чому ми взагалі сюди прийшли? Так ми деякий час в незрозумілому заціпенінні вештаємось по відділенні. Навкруги нас — люди. Відвідувачі — заглиблені в себе. Працівники банку — також заглиблені (не берусь і не буду уточнювати — хто куди). Навпроти входу, за склом-стійкою сидить дама (мабуть сама крута банкірша на весь Київ — тільки пізніше я зрозумію чому). Вона також чимось зайнята і нас не помічає. Але нам у когось потрібно запитати, а вона найближче до виходу. Запитую в неї куди звернутися з таким-то питанням. У відповідь, роздратовано: «Ідіть в другий зал». Поняття другий зал, на мій погляд, чисто умовне. Це не інше приміщення. Між першим та другим залами нема ніякого перестінку чи якоїсь іншої архітектурної перешкоди. І саме тому для пересічного обивателя, нерозпещеного відвідуванням крутих банківських залів, на перший не досвідчений погляд видається, що тут одна чимала кімната, в якій четверть виділена і відділена перестінками під вхідний тамбур. І саме через ці всі архітектурні вишукування у відділенні ОТР Ваnk на Ш. Руставелі ми, прості провінціали з забитого і забутого, богом і людьми с. Козин Обухівського р-ну, не зрозуміли, що вештаючись залами ми розосередились на все відділення і, мабуть, тому стали непомітними для «банкірів». А між тім в другому залі кипить робота: за другим столом працівник банку з відвідувачем, за третім — не пам’ятаю, не впав «ув» око. За першим також працівник банку повністю заглиблений в телефон, тому також нічого не помічаючий, але на наше запитання, хоч і з другого разу, вийшов з телефонних глибин і байдуже, добре хоч без злості та роздратування, вказав нам напрямок і повідомив про необхідність стати чи зареєструватись в електронну чергу. Ось тут я, село Козин неасфальтоване, на умовній межі Першого та Другого залів (зі слів дами-найкрутішої банкірши) помічаю термінал реєстрації. Поки мої супутники беруть два талони підхожу до банкірши і зауважую, що можна було зразу нам вказати на термінал…
Тут починається другий акт. Банкірша з ще більшим роздратуванням, на грані зриву (мабуть вона навіть піднялась разом зі стільцем) повідомляє мене, що вона працює, виключено, з юридичними особами (куди ж мені з моїм фізичним рилом). Тут же на сцені з’являється доблесний охоронник. Взагалі то охоронник (будь де, не тільки в банку) — то є (звичайно за відсутності прибиральниці) перша людина в установі. Горе тому хто зібрався перечити йому. Та в даному випадку доблесний охоронник — це мабуть добра, тиха людина похилого віку, скоріш за все військовий на пенсії. Я навіть не помітив чим він займався під час моїх блукань: чи мрійливо куняв, чи в носі колупався, а може й з телефоном розмовляв. І ось ця добра, тиха людина, помітивши мій скандал з банкіршою, миттєво перевтілюється, мобілізується і виступивши із-за того ж таки скла-стійки, за яким поряд з ним (на відстані метра-двох) знаходиться і банкірша, стає на захист скривдженої мною його колеги та переходить у наступ: як це я насмілився чіплятися та нервувати таку найвищепосадову, вічно зайняту, усіма глибоко шановану особу. На мить мені здалося: зараз буде драка. Я вже почав оцінювати поле майбутнього побоїща, а вголос зауважив, що не задоволений відношенням і організацією в цьому банку. Я міг і хотів ще щось сказати, але був заспокоєний і «увлечён» моїми близькими в Другий зал. І хоча я виявився на відстані якихось чотирьох-п'яти метрів від охоронника, цього найвеличнішого стратега, комісара (по М.А. Булгакову), його інтерес до мене миттєво і назавжди зник. Він лишився один, на рубежі-кордоні між Двох зал. Непереможний і величний, як Наполеон з радянського підручника історії, він залишився один, на своєму посту, упиватись перемогою, так і застиг — мабуть знову відійшов в нірвану. Із цим його і полишимо. Самі ж перейдемо до третього акту. В Другій залі.

В Другій залі я майже з порогу (хоча його, порогу, там нема) впевнено заявив, що мені не подобається це відділення, цей банк і все що ними пов’язано.
Та тут стався незвичайний, «из ряда вон» випадок. Співробітник із-за другого столу, продовжуючи працювати з відвідувачем на мою адресу вимовив слова вибачення, чим позбавив мене на деякий час можливості мовлення, вибив з колії, змусив на мить замислитись і засумніватись в своїй безумовній правоті, заспокоїтись. Виявляється як мало потрібно людині для щастя. Просте вибачення, — а так дієво. Пом’якшали образи, вже й відгук писати передумалось. Вже стає трохи соромно: люди працюють, всі на своїх місцях, а ти приходиш вимагаєш до себе особливої уваги…
Мабуть я і не писав би відгук. Але оформлюючи депозит (під 0,01% річних) виявилось, що потрібно заплатити 1% за касове обслуговування (щось типу такого). Тобто банк користується моїми коштами, і я за це ще й повинен заплатити. І свої кошти без втрат я зможу повернути через 100 років (за такий термін проценти по депозиту перекриють касове обслуговування). Перед тим як завітати до банку ми двічі телефонували, спілкувалися з операторами і ніхто і словом не обмовився про платне касове обслуговування. Я не знаю, чи хтось розміщує свої кошти в цьому банку на таких умовах, чи є люди повністю задоволенні від співпраці з цим банком? А ми (на моє глибоке задоволення) не стали розміщувати тут депозит і пішли до іншого банку. Шкода тільки витречених часу та нервів.
І ще одне питаннячко: розмістив цей відгук на сторінці банку у фейсбуці, а він одразу зник. Чому?
Коментарі (6)
1
1 грудня 2021, 15:21
Нужен был официальный ответ от банка по поводу сложившейся ситуации.
Я пришла в отделение банка по адресу Шота Руставелі, 16
с целью полного погашения задолженности перед банком.
Мне необходимо было предоставить информацию о полном отсутствие каких либо задолженностей для дальнейшей передачи информации в другое финансовое учреждение.
После оплаты сотрудник банка мне дал справку с мокрой печатью, и уведомил меня о полном погашении кредита.
Но через 2 дня я узнала что после полного погашения задолженности 24.11.2021 банк продолжал делать в счёт долга начисления, таким образом полного погашения задолженности не произошло.
Коментарі (5)
1
16 січня 2020, 15:30
Когда-то открывал счет в ОТП и положил деньги.
По непонятным мне причинам была заблокирована моя учетная запись в OTP Smart.
Я уверен, что ошибка банка.
Мне нужно перевести часть средств со счетов в другой банк
Написано: Позвоните в контакт центр

Звоню.
Во первых, бот не может понять 3 раза, что у меня проблема с учетной записью.
Когда отвечает оператор, спрашивает кодовое слово, ФИО, номер карты.
Я ответчаю.
Спрашивает — назовите 2 последние операции по карте (у меня она одна).
Я: Картой не пользовался очень давно, последние 2 списания — комиссия за обслуживание.
Оператор: Такие операции не проходят идентификацию.
Я: И что дальше?
Оператор: Сделайте 2 списания
Я: Нахрена мне что-то списывать, если я не хочу. Я операций по карте не делал, ей не пользуюсь (вирутальная). Меня итересует текущий и депозитный счета и доступ в ОТП Банк.
Оператор: К сожалению, вам нужно идти в отделение.

ИТОГ: Потерял час времени. Не могу забрать свои деньги. Еще потрачу час на поход в отделение.
Вы можете или нормальную поддержку в чате сделать по номеру телефона или изменить систему индентификации. Нахера мне операции по карте говорить.
Если бы у меня украли карту уже бы давно все списали и сказали вам. И вы бы только гривой кивали, что ничем не можете помочь.

Ухожу из банка.
Думаю с таким уровнем адекватности в обслуживании ваше место в низах рейтинга. Посмотрите на конкуретнов хотя бы.
Написати коментар
1
29 жовтня 2019, 13:18
7.10.2019 прийшла на відділення, щоб оформити карту. В черзі з талончиком я чекала близько 50 хвилин!!! (Що вже вважаю абсурдно). Викликала мене дівчина на касі і відпустила, в результаті, доволі швидко, за що їй щиро дякую. Але! В той час, поки я чекала, інші менеджери в‘яло розгулювали по залу, на одному робочому місці, обслуговуючи одного клієнта — було два менеджера!!! Мені не зрозуміло, чому я очікувала нереально довго, заради однії карти.

Сьогодні, 29.10 я вирішила забрати карту. На цей раз я не чекала і хвилини, але як виявилось, в отп краще чекати довго і отримати якісну консультацію, аніж швидко і так, як було у мене.
Дівчина, що мене викликала, спитала тільки що мені треба, навіть, не привітавшись!!! Коли я привіталась із акцентом до неї, я почула… тишу:)).
Це у Вас така корпоративна етика? Чи я якийсь не такий клієнт?!
Видавши карту, вона запитала чи є додаток Ваш ( він у мене був), потім сказала, що активувати я можу через банкомат.
Питання треба озвучувати, чи воно вже і так зрозуміле?? Для чого мені банкомат, якщо я сиджу перед Вами з вашим же додатком і можу там активувати карту? І в буклеті прописано те ж.
Ні пояснити по умовах повторно, ні на мої питання про поповнення карти дівчина не відповіла розгорнуто. Все витягувала, ніби я щось їй винна. В результаті відчуття лишилось, що хотіли поскоріше здихатись мене.

Мені не зрозуміле зовсім подібне обслуговування.

Надіюсь, в подальшому отп на Шота буде більш лояльним до клієнтів. Тому що те, що є на сьогодні — це не рівень банку, який позиціонує себе висококваліфікованим.
Написати коментар
1
4 липня 2019, 12:16
К сожалению, обслуживаюсь в этом банке. Месяц назад сняла с карточки все наличные деньги. Почему-то коммиссию начисли уже после снятия налички. Спустя какое-то время мне начали поступать звонки из ОТП что у меня овердрафт и надо срочно погасить задолженность 350 грн. Звонки были в грубой форме. На мою просьбу не звонить, дама сказала: «мы будем звонить вам столько, сколько нужно пока вы не погасите свой долг перед нами». Почему сотрудники банка не предупреждают о том, что может возникнуть этот овердрафт? Тогда бы я просто не снимала б полную сумму. А так вынуженна была слушать грубость сотрудников и принимать постоянные звонки.
Зато когда они «парили» услугу депозита, то были очень милы.
Есть только одно желание — прекратить сотрудничество с этим банком.
Написати коментар
1 не зарахована
22 червня 2018, 16:30
Ужасно, трубку не берут, вовремя не перезванивают. Ведут себя по хамски, я не рекомендую этот банк. Будете испытывать постоянные проблемы и решить их никто не сможет или не захочет.

Жалею что связался с этим банком.
Написати коментар
Відповідь адміністратора
Мінфін
26 червня 2018, 10:49
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 26.06.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.
1
8 червня 2017, 11:07
В интернете подал заявку на получение дебетной карты, на следующий день позвонила любезная барышня и мы вместе с ней оформили заявку на карту (Предупредив меня, что по смс должен явиться в отделение и забрать, имея при себе ИНН и паспорт) Что я собственно и сделал. Ровно после этого момента начался АД! Я попытался удостовериться что в точности помню об условиях использовании карты (Visa platinum), но не нашел никакой информации на сайте. Позвонил в колл-центр, там развеяли все мои сомнения (Банк даже не обладает линией 0800, что несколько напрягает, с учетом что все звонки приходиться делать с мобильного на 044) На следующий день я попытался активировать карту и закинуть туда денег, пришел в отделение, обратился к сотрудникам за помощью, те «любезно» отправили меня звонить на горячую линию, где я в течении 15 минут я пытался понять что от меня требуется (В это время меня попутно выставили из банка на несколько минут) Все что мне удалось сделать с помощью колл-центра, установить пин код. Дальше я попытался положить на карту деньги, но банкомат отказывался это делать, написав что валюта не выбрана. После нескольких тщетных попыток я забрал карту и поехал домой, искренне уверенный что мне удастся «настроить» карту с помощью сайта, но увы! На сайте подача информации была подобной колл-центра. Очень неразборчиво написано откуда брать логин, пароль. Пришлось еще раз обратиться в колл-центр, где мне в этот раз уже сказали что мне придется еще раз отправиться в отделение, имея при себе обязательно паспорт/ИНН, какого-то ЧЕРТА,( мой вопрос о водительском удостоверении получил негативный ответ, хотя на карте уже есть мои ИФ, у меня безконечно спрашивают секретное слово, дату рождения, группу крови, в каком году была 2ая пуническая и т.д.) потому что моя карта до сих пор неактивна, и активировать я ее смогу ТОЛЬКО С СОТРУДНИКОМ БАНКА. Я пытался уйти от приват банка, но при всех это недостатках, отношение к клиентам там на голову выше, как, собственно и количество.
Написати коментар
Ответ банка
OTP Bank
otpbank
8 червня 2017, 11:21
Добрый день, Владислав.
Действительно, на сегодняшний день бесплатный номер телефона информационного центра отсутствует, но были разработаны другие бесплатные канали связи для клиентов. Вы можете связаться с оператором в скайпе otpbank_inf или заказать обратный звонок на сайте банка.
Что касается изложенной Вами ситуации, мы бы хотели как можно быстрее помочь Вам. Для этого, могу ли я Вас попросить направить ваше обращение на адрес ( просто скопируйте) Call.Operator@otpbank.com.ua указав Ваш контактный номер телефона для обратного звонка.
Заранее спасибо.
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відділення та банкомати ОТП Банку в Києві 🏦 / Відділення ОТП Банк: вул. Шота Руставелі, 16, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ОТП Банку за адресою Київ, вул. Шота Руставелі, 16. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ОТП Банк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ОТП Банку розташованому за адресою  Київ, вул. Шота Руставелі, 16- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.