Мінфін - Курси валют України

Встановити

Обслуговування клієнтів- ЖАХ, СОРОМ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Тетяна Шахрайчук 21 грудня 2022, 9:55
Відділення за адресою: Житомир, вул. Небесної Сотні, 13
Для актуалізаціїї персональний даних пенсіонерка прибула у відділення за адресою Небесна Сотня, 13, де і отримувала пенсійну картку. Ії відправила співробітниця банку у відділення по вул.І.Франка. Звідти її знову відправили у відділенння по Небесній Сотні,13. ІІ знову ж таки хотіли відправити у інше відділення!!!
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 грудня 2022, 10:09
Добрий день. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ПІБ Вашої матері та її номер телефону.

Коментарі - 1

+
0
Тетяна Шахрайчук
Тетяна Шахрайчук
21 грудня 2022, 11:05
#
Обслуговування клієнтів
Для актуалізаціїї персональний даних пенсіонерка прибула у відділення за адресою Небесна Сотня, 13, де і отримувала пенсійну картку. Ії відправила співробітниця банку у відділення по вул.І.Франка. Звідти її знову відправили у відділенння по Небесній Сотні,13. ІІ знову ж таки хотіли відправити у інше відділення!!!
Це розваги таки у співробітників банку: грати у пінг-понг з людьми похилого віку, які найменш захищені верстви населення, ще і у воєнний час???
Апогей: співробітниця відділення по вул.Небесна Сотня 13, на жаль мама не запам’ятала її прізвища, вимагала від неї КУПИТИ папір розміром А4 у кількості 15 листів, і тільки після цього вона її обслужить, бо у відділенні немає паперу!
Я вимагаю пояснень щодо даної ситуації, буду писати скарги далі і прошу контакти керуючого цього відділення!
Це неподобство, це жах! Таким співробітникам сфери обслуговування протипоказано працювати з людьми, тим більше з людьми похилого віку та хворими!
Відвідування цього відділення було 20.12.2022 в робочий час.
Прошу вияснити ХТО працював 20.12.2022р в даному відділенні і написати мені особисто.
Дякую за фідбек.
Ответ банка
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Обслуговування клієнтів- ЖАХ, СОРОМ, НЕКОМПЕТЕНТНІСТЬ