Мінфін - Курси валют України

Встановити

Самий відсталий банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Simba7 29 жовтня 2022, 14:25
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 125
Екварінгові гроші знимати кожен раз з пригодами.Картку ФОПа оформляли місяць, тому що неправильно записали їм'я.Через тиждень вона розмагнитилась і все гроші можна зняти через «правой п’яткой ліве вухо», нову картку чекати ще два тиждня, але то не точно.Дякую не треба.Відмовляюсь з вами співпрацювати, наскількі це можливо.Відмовляюсь від еквайрінгу, питаю як це зробити зручнійше.Менеджер: принесіть його нам на відділення, так буде скорійше.Серьозно? Зняло з картки 150грн за обслуговування, котрі повинні зниматись на другий рік користування карткою.Скарга розглядається місяць.Гроші за екварінг приходять не зранку, як в нормальних банках, а коли зранку, коли після обіду, а один раз на наступний день.Зайти на ваш дебільний корплайн можна тількі з компа і з флешкою ключем, це дуже зручно, я ж завжди маю під рукою ноут, ключ.Платежі обробляються банком по півдня і не факт шо пройде.В вашому банку навіть робот хамить.Питає по якому питанню дзвоните, кажу обробка платежу.Питає шо саме з платежом цікавить, кажу обробка.Робот каже будете так відповідати покладу слухавку.Ви взагалі цінуєте клієнтів, чи гадаєте на бюджетних платежах виїхать.Практично по кожному питанню треба йти в банк, по телефону нічого не можливо вирішити.Як з’ясовується через некомпетентність ваших сотрудників в самому банку теж нічого не вирішишь.Як може менеджер не знати тарифів на еквайрінг.Каже 0.6, питаю може підняли, каже зараз подивлюсь, а так підняли 1.3, ви прям краще мене знаєте.
Ощадбанк
Відповідь банку
31 жовтня 2022, 9:48
Добрий день. Дозвольте перепросити Вас за завдані незручності. Для нас важливий кожен клієнт, тому ми проведемо роботу зі співробітниками відділення в яке ви зверталися для того щоб надавалася коректна консультація. Стосовно розгляду скарг, звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця згідно ЗУ «Про звернення громадян». Коли ви телефонуєте до контакт-центру та задаєте запитання голосовому помічнику, рекомендуємо більш детальніше уточнювати запитання задля того щоб вас одразу з'єднали з необхідним спеціалістом. Також для консультації клієнтів ФОП, ви можете телефонувати за номером 0-800-219-800, з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 20.00.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися