Мінфін - Курси валют України

Встановити

Скарга на роботу відділення Ощадбанку на вул. Хорива

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dancetoma 24 жовтня 2022, 21:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
Я є клієнтом Ощадбанку в якості ФОПа. Це стало приводом для взяття кредиту в цьому ж банку. 3 15.04.2021 справно виконую кредитний договір. 3 початком війни були введені кредитні канікули до 31.05.22. 3 тієї ж причини я втратила роботу, що легко перевірити по моїм рахункам ФОП. Весь цей період я знаходилась на зв’язку. 08.06.22 мені зателефонувала менеджерка Петренко А. (розмову зафіксовано), я відповіла, що не дивлячись на втрату роботи, буду платити кредит вчасно. Отримала смс-підтвердження, що маю заплатити черговий внесок до 15.06.22 (як вказано в договорі). 14.06.22 о 22:48 проплата була здійснена (сумма 9000 грн), в смс-повідомленні вказано, що наступний платіж 8950 грн має бути 19.07.22.
29.06.22 мені зателефонувала Петренко А. і повідомила, що в мене борг по кредиту (мабуть за лютий). Я сказала, що цього не може бути, оскільки на поточному рахунку було 9000 грн (платіж 8950). Менеджерка довго плуталась з поясненнями, потім сказала, що гроші списані на рахунок 6opry тому що я заплатила до 15.06.22, а за час війни умови змінилися. На моє питання, чому вона не повідомила про це під час розмови 08.06.22, вона відповіла, що клієнтів багато, і вона не може слідкувати за усіма, і що я маю або заплатити подвійну суму, або реструктурувати кредит.
Мене не влаштовує жодна з пропозицій, оскільки в кожному випадку я страждаю фінансово, і ця ситуація сталась не з моєї вини.
30.06.22 я прийшла до завідуючого відділення на Хоревій 27, але вона сказала, що нічим не може допомогти, і я або піду на умови банку, або буду боржником, а це погано вплине на мою кредитну історію, і мене весь час будуть турбувати з банку і вимагати оплату 6opry. Зав.відділенням підтвердила, що якщо 6 я внесла кошти на рахунок 15.06.22, то ця ситуація не виникла 6, але вже нічого не зміниш. Я можу звертатись куди завгодно, все одно мої заяви прийдуть на їх відділення.
Прошу розібратись в цій обурливій ситуації, яка паплюжить моє чесне ім'я. Не маючи роботи і утримуючи сина з інвалідністю, з моєї сторони були зроблені всі кроки, щоб в цей важкий період підтримати країну і виконувати свої обов’язки.
Вважаю, що Ощадбанк (чи співробітники відділення) спеціально створили ситуацію, щоб зробити мене боржником.
Маю велику надію на справедливе вирішення цієї проблеми.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 жовтня 2022, 10:36
Добрий день. Перевіримо ситуацію та надамо вам зворотній зв'язок.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Скарга на роботу відділення Ощадбанку на вул. Хорива