Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність і лінь — головні наративи банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Cler13 12 вересня 2022, 16:57
Працівники банку без «гарячої лінії» не можуть вирішити жодного питання. Налічки завжди немає. Начальниця відділення підвищує голос, коли чує справедливі дорікання!
Ощадбанк
Відповідь банку
12 вересня 2022, 17:08
Добрий день. Якщо потрібно перевірити інформацію по карті чи ж наприклад обліковий запис ощад 24/7 то дійсно потрібно звернутися до працівників контакт центру оскільки це все потрібно перевірити в певному програмному забезпеченні. Для можливості перевірки інформації напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення по якому запитанню ви зверталися у відділення банку.

Коментарі - 4

+
0
Cler13
Cler13
12 вересня 2022, 17:03
#
І, до речі, яке мають право взагалі співробітники банка брати телефон клієнта і дзвонити з нього на гарячу лінію?
+
0
Ukrsamover
Ukrsamover
13 вересня 2022, 19:43
#
То звонили бы сами. А то приходят в банк. сами ни чого делать не хотят. Требуют что бы за них все сделали. А потом еще и жалобы пишут. Полный бред.

+
0
Cler13
Cler13
15 вересня 2022, 8:50
#
Це ви пишите «брєд». Перед тим, як звернутися до цих йолопів, я три (3!!!) рази уточнювала інформацію у таких же «спеців» на гарячій лінії. Вони мені кажуть одне, ці - інше. Зрештою, тільки тикання мордою в помилки допомогло вирішити проблему. І того — мінус 3 дня по 1−2 часа, купа нервів.
+
0
Cler13
Cler13
15 вересня 2022, 8:52
#
Ви працівник банку? Це входить в ваші професійні обов’язки — обслуговувати клієнтів. Якщо все потрібно вирішувати тільки через гарячу лінію, нащо ви сидите у відділенні? Долари міняєте?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Некомпетентність і лінь — головні наративи банку