Мінфін - Курси валют України

Встановити

Де мої грощі???

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
anastasiaevenko 20 червня 2022, 11:44
Відділення за адресою: Одеса, вул. Ільфа і Петрова, 63/1
Доброго дня!
31-го травня 2022 року мені був надісланий Swift переказ USD через Wise на мою валютну картку 5167−8031−0068−0003.
Стано на сьогодні, 15-е червня, гроші так і не надійшли на мій рахунок.
Я зв’язалася с працівником банку, яка після довгих перемовин змогла знайти цей переказ і повідомила наступне:
Платіж заморожений, кошти були зараховані на рахунок 3720 в ЦА.
На якій підставі кошти були заморожені працівник банку відповісти не змогла.
Я б хотіла дізнатись, чому кошти були заморожені (на підставі якого закону або поправки) та які подальші інструкції щодо отримання коштів.
До листа додаю форму MT103, яка була надана банком відправником, підтверджуючи наявність даного переказу, та доказуючи, що 1-го червня цього року, гроші покинули банк відправника в США.
Ощадбанк
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:19
Доброго дня. Існують затримки, пов'язані із зарахуванням платежів через цю систему. На даний момент очікуємо роз’яснень від НБУ щодо ситуації. Перепрошуємо за незручності.

Коментарі - 7

+
0
Ірина Дахновська
Ірина Дахновська
21 червня 2022, 12:34
#
Мені теж був переказ SWIFT півтора місяця назад. І їх ще мені не віддали. Просто заморозити і все! Нічого не пояснюючи
+
0
McDonalds
McDonalds
24 червня 2022, 11:55
#
Банк ответил, что не заморозили, а задержка, различайте эти два слова и всё будет гуд.
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
24 червня 2022, 16:25
#
Возможно вам известны сроки задержки? Подождать можно, банк имеет право приостановить проведение фин операции для ее проверки. Но максимальный срок -30 дней. Как я поняла из отзыва все сроки установленные законом нарушены. Именно это вызывает сомнение в надлежащем выполнении норм законодательства сотрудниками Ощадбанка.
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
23 червня 2022, 12:48
#
Доброго дня! Прошу повідомити коли НБУ надасть відповідь. У мене так саме не зараховується swift-переказ на картку Ощадбанку здійснений через wise. На гарячій лінії пояснюють що дійсно є проблеми з wise (вбачають російське коріння). Але в той самий час успішно зараховуються кошти на рахунки в інших банках України (УкрСиббанк, Монобанк, Приватбанк)
+
0
Ірина Дахновська
Ірина Дахновська
24 червня 2022, 11:54
#
Мені здається треба створити групу у вайбері і всі кого надурив банк щоб туди приєднувалися, тай разом спробувати вирішити ці питання
+
0
KateYermolenko
KateYermolenko
24 червня 2022, 16:15
#
Ірина, єдине що може допомогти та прискорити вирішення проблеми — звернення до НБУ. Вони як регулятор повинні втрутитися.
+
0
Sasha1708
Sasha1708
14 липня 2022, 10:27
#
Регулятор відповідає, що Ощад є уповноваженим з питань здійснення валютного нагляду, і може самостійно приймати рішення.
незгодні можуть іти в суд.
звертався до Нацбанку
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися