Мінфін - Курси валют України

Встановити

Некомпетентність директора відділення

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Україна Україна 10 травня 2022, 15:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Ірпінська, 78-А
Доброго дня! Звернулась в відділення Ощадбанку м. Київ, вул. Ірпінська,78, для написання заяви про зняття арешту з рахунку. Згідно постанови Кабінету Міністрів України розпорядженням від 02 березня 2022 року № 198-р «Про забезпечення здійснення розрахунків населення в умовах воєнного стану». Заяву не прийняли. Керівник відділення сказав, що він не має права і це не в його компетенції. Причому ультимативним тоном. На мої роз, яснення, тлумачення чому він має прийняти від мене заяву, взяв документи і сказав, що спробує розібратись. В результаті просидівши в відділення певний проміжок часу і не дочекавшись ніякого рішення, я забрала документи. Без єдиного слова (ні вибачте, ні зверніться в інше відділення)
Дуже здивована компетентності співробітників цього банку. Як може керівник відділення нічого не знати про постанову, яка діє на території України понад два місяці???
На гарячій лінії взагалі, треш, Сказали, що вийшла нова постанова, де я маю сплатити частину коштів, а потім знімуть арешт. По перше це не правда. Так мені підтвердили в НБУ. По друге я нічого не винна цьому банку. Провадження не законне.Готуються документи до суду.
Ощадбанк
Відповідь банку
11 травня 2022, 8:52
Доброго дня. Дуже хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Дякуємо!

Коментарі - 1

+
0
Україна Україна
Україна Україна
13 травня 2022, 23:39
#
Проблема вирішена. Директор відділення перетелефонував, вибачився, запросив до відділення. Рахунок розблокований. Дякую
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Некомпетентність директора відділення