Мінфін - Курси валют України

Встановити

Низкий уровень обслуживания

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
OlgaValentinov 16 грудня 2021, 12:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Депутатська, 30
Снимала деньги в банкомате отделения на Депутатской. Средства со счета списались, но банкомат деньги не выдал! При обращении в отделение, администратор предложил написать заявление о розыске средств и заплатить за это 500 грн. Серьезно? Деньги остались в банкомате в излишке, что вы собираетесь разыскивать? За что я должна платить, неработоспособность банкомата не моя вина! Вполне возможно, что ваш сотрудник некомпетентен в вопросе спорных транзакций, но сразу требовать 500 грн. за обращение с проблемой помимо того, что я не получила в банкомате 350 грн. -это перебор!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
16 грудня 2021, 14:46
Доброго дня!

500 грн. — комісія за безпідставне оскарження операції. Тобто, коли в банкоматі буде виявлено надлишок, вам повернуть кошти на рахунок і комісію не буде списано.

Цю ситуацію перевіряємо детальніше. Найближчим часом надамо зворотний зв'язок.

Коментарі - 3

+
+1
OlgaValentinov
OlgaValentinov
16 грудня 2021, 15:45
#
Есть процедура по таким операциям, сотрудник должен ее озвучить внятно, а не говорить: «мне шо теперь, вам из своего кармана их вернуть?.. ну, может сами через 3 дня вернуться?» Это непрофессиональный ответ! После такого, вообще страшно в это отделение заходить! А мое обращение решится БЕСПЛАТНО через банк-эмитент!
+
0
Sharik1
Sharik1
16 грудня 2021, 18:06
#
Якщо у вас картка не Ощадного банку, то звертатися треба у банк-емітент. До Ощадбанку немає сенсу звертатися, в даному випадку це не його зона відповідальності.
+
0
corsww
corsww
16 грудня 2021, 20:40
#
Ощад. Самое большое недоразумение под крышей государства. Кто там ворует, и почему это недоразумение существует непонятно. Совет один. Бегите если есть возможность.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися