Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не віддає кошти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
З 16.04.2020р. на мою картку служба безпеки банку встановила обмеження. Користуватись карткою я не можу, а от кошти на рахунок приходити можуть. Картка для соціальних виплат, на неї приходять цільові надходження, тобто виплати на дітей. Зверталась до відділення банку. Одразу інформацію співробітник банку не надав. Написав службі безпеки банку, через деякий час відповіла служба, що я мушу повернути кошти людині яка мені їх переказала. Що було і зроблено в той же день. Скани чеків були відправлені. Після цього служба безпеки банку на зв’язок зі співробітником банку не виходить, на запити не відповідає. Не кажучи вже про те щоб дати зворотній зв’язок мені. Для того щоб утримувати кошти у себе, потрібно законні підстави, яких у банка немає. Судового рішення або виконавчого провадження до банку не надходило. Звернення до НБУ і на урядову гарячу лінію я залишила.
Ощадбанк
Відповідь банку
28 квітня 2021, 10:23
Доброго дня! Ситуацію зараз перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися