Мінфін - Курси валют України

Встановити

Хамське відношення до клієнтів!!!!!!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Lenchik2905 21 березня 2017, 11:05
Звернулась в відділення банку на Курчатова 25/37, з тим що мені по гарячій лінії випустили неправильно картку киянина. На цій карті був тариф основний з платою 120грн. в рік. В мене інвалідність, цю картку мають випускати безкоштовно. Вирішували 2неділі питання, взявши з мене всі данні. Так і нічого не вирішили. 10 вересня з мене беруть повторний пакет документів оформлювали Долматова Надія Миколаївна, сказала що буде готова через місяць. 26 листопада приходить смс, що я винна гроші в розмірі 120грн. Звернулась знову в це відділення нащо мені Долматова Надія Миколаївна відповіла це ваші проблеми, що вона нічого неоформлювала. Уповноважена особа взяла з мене заяву на переоформлення тарифу. Гроші я заплатила, мені вернулися гроші. Уповноважена особа сказала, щоз цьоєю заявою мені почнеться випуск картки киянина заново і в січні я її отримаю. Потім вияснилось, що потрібно ще одна заява на закриття рахунку. І після закриття рахунку це 3місяця, співробітники банку подумають брати з мене нові документи на картку киянина чи ні!!! Мені кожен раз хамили, спілкувались з якимось БОМЖОМ!!! Рахунок закривається 5 квітня!!! По закону мені повинен бути безкоштовний проїзд. На даний момент 21березня 2017 рік, я плачу за проїзд в метро. І все тому що в цьому відділення сидять ізверги, хами… По іншому сказати не можу. В мене криска живе в клітці і вона в 1000 разів умніша чи співробітники банку. Зараз 21 березня 2017 рік і картки немає. Робимо висновки з цього відділення банку!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
22 березня 2017, 14:00
Доброго дня! Приношу вибачення від імені банку за ситуацію, що склалася. Уточніть, будь ласка, Ваші ПІБ і контактній номер телефону, щоб ми могли вирішити дану проблему.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / Хамське відношення до клієнтів!!!!!!!