Мінфін - Курси валют України

Встановити

скарга на відділення ощадбанку 10026\0194 вул. Суворова,19, м. Київ

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Мария Ш 21 лютого 2017, 15:44
27.01.17 р. звернулась до відділення ощадбанку 10026\0194 вул. Суворова,19, м. Київ для виготовлення картки для соцвиплат та картки Киянина. Спеціаліст забрав у мене копії паспорту, ідентифікаційний код, копія свідоцтва про народження дитини сповістив, що рахунок відкрито та видав реквізити відкритого рахунку на соцвиплати також повідомив, що картка буде виготовлена через три тижні. 20.02.17 р. я звернулась до спеціаліста та попросила видати мені картку соцвиплат, вона повідомила, що картку ще не виготовлено. На прохання допомогти та зясувати коли буде моя картка спеціаліст мені повідомив що вона не стане казати коли будуть привезені картки. Зателефонувавши на гарячу лінію 0800210800 о 17-30 спеціаліст Наталія повідомила, що замовлено було лише картка Кияніна, а інших карток замовлено не було. Пройшов майже місяць документи мої для виготовлення картки соцвиплат загублені, картка не виготовлена, кошти з рахунку на дитину зняти не можу і не зможу більше місяця. Керівника відділення на місці не було з 16-00 до 17-30 пішла так і не дочекавшись її. 21/02/17 сьогодні керівника відділення не має персрнал по телефону грубо та не тактовно відповідає. Коли буде моя картка та чи замовлена вона неповідомляють.
Прошу вжити заходів та допомогти у виготовлені моєї картки.
Ощадбанк
Відповідь банку
21 лютого 2017, 17:01
Добрий день. Приношу вибачення від імені Банку. Будь ласка, напишіть мені в особситі повідомлення Ваш контактний номер телефону та ПІБ.

Коментарі - 1

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
21 лютого 2017, 19:10
#
«кошти з рахунку на дитину зняти не можу і не зможу більше місяця.»

Берёте в руки паспорт и идёте в отделение банка в рабочее время. У экономиста выясняете остаток денежных средств на вашем карточном счету (договор должен быть где-то у вас), берёте квитанцию на указанную вами сумму к выдаче и прямиком в кассу.

Операция выдачи с банковского счёта денежных средств через кассу является стандартной процедурой и абсолютно не зависит от того, с текущего или карточного счёта вы желаете снять деньги.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝 / скарга на відділення ощадбанку 10026\\0194 вул. Суворова,19, м. Київ